söndag 21 november 2010

The Reef!

Hejsan!

När Tindra fyllde 9 i september fick hon en resa till badhotellet The Reef i Frederikshavn i födelsedagspresent av Peter och mig. Igår morse kom vi iväg (vi hade först tänkt åka på höstlovet men då var det fullbokat)! Med oss hade vi en väldigt förväntansfull Tindra och hennes kompis Maya:)

Vi kan verkligen rekommendera The Reef, det var jättemysigt och familjevänligt! Till och med badkrukan Jenny tog sig ett dop;) (fast jag höll mig mest i en av de lite varmare poolerna, hihi!)




En svalkande cider gick jag och tog mig i baren emellanåt;)



(bilder lånade bla från thereef.se)

Vi kom hem för några timmar sedan med två nöjda men trötta tjejer. Jag gissar att de har en hel del att berätta om i skolan imorgon:)

Tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar här hos mig! Har inte bloggat sen i fredags så jag ligger lite efter med att besöka er andra. Ska försöka hinna kika in till er under veckan som kommer!


Sköt om er!


Kraam Jenny♥♥

37 kommentarer:

Bollan sa...

wow va roligt!! Å så skoj vilken bra present kan tänka mig att den va väl uppskattad. Tänkte vi skulle dit med men de får bli när pojkarna e större.

kramizzar

Caroline sa...

Hej Jenny!
Men åhhh det såg ju underbart ut! Hon måste vart salig!! :-)
Jag tror att det var det stället Leias faster tog med henne till för några v sedan.
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Kan tänka mig att det var en succé bland de små damerna, dig inräknad. Det ser ju så fint ut och måste vara härligt med värme när det är lite snålt ute som det är nu.
Kram

Karin - Mina Rum sa...

Det var ingen dålig present! Det ser riktigt härligt ut och passar bra i höstrusket.
Ha en fin vecka. Kram!

Malin sa...

hej babe, det såg jättefint ut The Reef, var det lite relax och sådant oxå?
Kolla på hemnet efter Vättergatan 25b i bankeryd och se om du gillart eller inte,absolut inte ngn gammal stil utan ett trevligt 70-talshus med stoooor potential (jag säger bara vit målarfärg)
Nu är jag sjukskriven hela december och det känns så lyxigt att äntligen kunna slappna av och inte anstränga ryggen på ett tag.
Nu måste jag städa Uno, tror att han dragit med sig ngt mkt illaluktande från kattlådan som fastnat i pälsen. Eller förresten det får faktiskt P göra, det stinker !!!!!

Vita Falkens Lantliv sa...

Så mysigt det ser ut. Jag kan tro att tjejerna var hel sålda på ett sånt ställe:)

Kram Susanne

Norregård sa...

Hej!!
Vilken present!! Ser så mysigt ut;o)

Kram Malin

cat sa...

Ohh det ser verkligen mysigt ut!
Ha de gott. Catarina

Lissboden sa...

Hej Jenny!
Ni ser ut att ha haft en fin helg i badlandet.
Här hemma har det minsann inte varit något uteväder.
Må så gott i veckan!
Kram från Maria

House number 15 sa...

Det där måste ha varit rena
paradiset för tjejerna. Ser fantastiskt
roligt ut att få bada där.
Trevligt att få åka iväg på roligheter
tillsammans.
Kramkram

Elsa och Helena sa...

Hej Jenny! Här har jag missat en massa fina inlägg ser jag! Vad roligt det var att se din Pappa i finska Karelen och han är verkligen stilig i sina militärkläder!!

KRAM Helena

Mie fra Mies Mirakler sa...

Oj så flott det ser ut der! Kan tenke meg at dere hadde en deilig tur dit ja *♥*

Carin sa...

Hallå vännen! Jag var ganska säker på att det skulle falla Tindra i smaken! ;-) Mina barn var helt sålda! Och precis som du skrev, tom jag vågade ta mig ett dop! Hi hi....

Ha en bra start på veckan! Kram Carin

Mys och hemtrevnad sa...

härligt!!!! kramis semlan

Country Hill sa...

Vilken underbar present tjejerna måste ha varit helt saliga.
Ha det gott vännen!
Kram Lena

Anneli sa...

Hejsan.

Välkommen hem!
....till snö och kyla.

Vilket paradis för tjejerna, och även ni hade mysigt i värmen förstår jag.

Ha det fint,
Kram Anneli.

Mia sa...

Hej Jenny

Vilken trevlig present det ser jättemysigt ut. Kan tänkta mig att mina barn skulle älska det då de var lyriska över djungelrestaurangen vi var på i fredags.
Skönt med en liten bloggpaus under helgen det har jag också haft.

Önskar dig en trevlig vecka
kram Mia

Jag får anmäla mig till din tävlig senare idag.

Therese sa...

Oj oj så mysigt present hon fick av er, kan tro den uppskattades rejält! Önskar dig en fin vecka! Kram Therese - Sockenvägens Söta

himlaverket sa...

Oj, ,
att bada är ju helt superkul. Vi har en relax som jag ofta besöker för jag mår så bra efteråt...
kram ullamaria

Nilla Q sa...

Va kul att du skriver om just det stället, har funderat på att åka dit. Känns lite mer lätttillgängligt än Lalandia. Ser mysigt ut!

Kram Pernilla

Nyanser av vitt sa...

Vad mysigt att åka iväg med hela familjen. Kul att du är med i min utlottning. tack för fina ord.
Sköt om dig
Kram Agneta

promenader på landet sa...

Hej vännen! Vilket bra tips det ser verkligen jättemysigt och roligt ut! Jag har ju också en 9-åring hemma som också fyllde i september, den 1:a fyllde Isak! Må gott Kram Maria

Bella sa...

Det måste ju varit den perfekta presenten för en 9-åring :) Låter riktigt mysigt!!

Hoppas du haft en bra dag vännen

Kramar Bella

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Det såg ju underbart mysigt ut. :)
KRAM

Fröken Tindra sa...

Låter mysigt det där. Vi var på det "gamla" badhotellet en gång. Det funkade även utan barn. Så det gör kanske det nya också? =0)
Tack för att du shoppat hos mig! =0)
Kramisar!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är alltid roligt med en båttur till Danmark, låter som ett kul ställe.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Joyforhome sa...

vilket ställe! ser ju hur fantastiskt ut som helst. Vad roligt ni måste ha haft det :)

Kram Malin

Tulipa sa...

Hej Jenny!

Jag kan tänka mig att det var två trötta men mycket nöjda tjejer som kom hem...

Har aldrig hört talas om stället innan, härifrån oss är det många som åker till badlandet La Landia, har inte varit där dock.

Må så gott!
Kraam Mariette

Skogslyckan sa...

Oj det ser mysigt ut. Kanske vore nåt att ta med småkillarna till, de är definitivt inga badkrukor. Kommer inte upp innan de ser ut som skrumpna sviskon...ler.
Kram Pia

Felix sa...

Vilka fina julkuddar du har hittat! Du har något att hämta hos mig...

Novemberhälsningar
Elisabet

Felix sa...

Det är båda två som du får ta till dig! Glömde nämna katterna som är Tigers bloggvänner... ;-)

Novemberhälsningar
Elisabet

skifferhuset sa...

Wow så härligt! Måste ha varit underbart att vara där! Och komma lite hemifrån är ju inte fy skam! Ha en fortsatt bra dag! Kram Iréne

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Hej vännen!:) Jag kan tänka mig att tösen blev glad för en sådan fin present!! Det såg både fint och roligt ut!:)

Ha det fint i vårt vackra vinterväder:)

Kraam

Unknown sa...

Hallå där!

Vilket mysigt ställe, förstår att girlsen haft det härligt.

Baren såg ju inte dum ut och cider är ju gott. *hehe*

Här i G-bo är det fullt upp, känns som om dagarna inte räcker till allt jag vill göra och då har jag inte ens ett avlönat jobb.

Skickar i alla fall en massa kramar till er!

Lilla Vrån sa...

Vilken mysig minisemester...perfekt present.
Det blir mer och mer populärt att ge bort upplevelser och det kan jag förstå.
På fredag ska jag och mina syskon ta med vår mor på hennes present....julkonsert med Sanna, Shirley och Sonja.
Ser verkligen fram emot en härlig musik kväll.
Kram/Carina

Fånga dagen sa...

Hej Jenny!
Vilka fina bilder du visar oss. Jag blir nästan sugen på att bada trots att även jag är en riktig badkruka.
Men jag antar att det är lite varmare där än i riktiga sjön.
Jag hoppas du har det bra annars.
Jag skickar dig och Gösta en riktigt stor kram
Lena

Designe sa...

Oj, så mysigt det ser ut! Hoppas ni haft det härligt! Kram :)