torsdag 3 februari 2011

Vinnarna är..

Gokväll i stugorna!

Oj vad många ni var som anmält er till min tävling, jättekul, tack för att ni ville vara med!!

Nu är vinnarna dragna och de som hade turen med sig den här gången är....:





Helen med bloggen Helan, du vinner den prickiga pajformen och servetterna från Greengate!


Anki, med bloggen Lantligt i stan,du vinner muffinsformarna från Greengate och den här hjärtformade skålen i trådslöjd!


Stort grattis till er båda, maila mig era adresser så skickar jag vinsterna med posten!

Tack än en gång till alla som var med!



Ha en trevlig fredag!



Kraam Jenny♥♥

43 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling:)

Ha en skön kväll!
Kram Susanne

Lantligt i stan sa...

Hurra vad glad jag blev!! Tack snälla! Jag mailar dig på direkten. Ha det gott!
Kram Anki

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Grattis till er som vann!!

Tusen tack för den trevliga tävlingen!

Kram Annica

Unknown sa...

Stort grattis till vinnarna och tack för den fina utlottningen :).
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Grattis till vinnarna & Tack för utlottningen :)

japp sa...

Hej jenny.. men guuu..så himla gla jag blir..jag som bara föll för den där pajformen å servetterna.. såå roligt. Tuusen tusen tack!!!

Jag mailar dej min adress, imorrn, om det går bra.. ska snart avsluta för dagen här.
Jättemånga kramar å tusen tack igen..du lyfte min dag, rejält!!! kram Helén.

Östervik9 sa...

Grattis vinnarna:)
Kramis
Camilla

Nyanser av vitt sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin utlottning
Kram Agneta

Unknown sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna:))

Kram Maria

Jenny sa...

Grattis till vinnarna och kul med tävling!!

Kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till bägge tjejerna. Och tack goa Jenny för fin utlottning.
Stor kram
AnnaMaria

Vikkan sa...

Tack för en fin tävling och GRATTIS till de två lyckliga som vann! =)

Jag hoppas på bättre lycka nästa gång.

Kram Vikkan
Ps. Tack för BRA GAM härom dagen! =)

himlaverket sa...

Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna...
kram ullamaria

Malin sa...

attans, jag blev ingen GreenGatetjej den här gången heller !!! grattis till vinnarna, jag ska tröstäta en semla istället.

Lissboden sa...

Grattis till vinnarna i din fina tävling!
Jag önskar dig en fin helg!
kram från Maria

Ett ögonblick sa...

Tack, själv för den fina utlottningen,
och ett stort grattis till de båda lyckliga vinnarna. Det måste väl nästan vara ett rekordstort antal tävlande.
Hoppas du fortsätter att vara lika flitig med dina inlägg, det är lika kul varje gång att hälsa på hos dig:)

Trevlig helg!
kram lisamaja

Leena sa...

Stort grattis till vinnarna, och ett ännu större tack till dig som ordnade denna fina tävling!

Skogslyckan sa...

Tack för ett fint lotteri och stort gratis till vinnarna! Trevlig helg!
Kram Pia

Margot sa...

Stort grattis till vinnarna och tack för en trevlig och fin tävling!
Ha en skön helg!
Kram Margot

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna!
Ha en underbar helg!
Kram/Lena

Marie sa...

Ett stort GRATTIS till vinnarna!

Ha en fin helg Jenny!
Kram Marie

Cathrin sa...

Grattis till vinnarna, och tack Jenny!

Önskar dig en riktigt fin helg!
Kram

STENLYCKA sa...

Tack för din fina tävling och grattis till lyckliga vinnare.
Önskar dig en fin fredag, njut av helgen!
Kram Raina

Unknown sa...

Grattis till de lyckliga vinnarna och en önskan om en härlig helg till Kråkeredarna och alla andra!

Kraaaaaaaaam

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

/F

Helenas Hem sa...

Åh neeeeeeej!!! :(
Fast grattis till vinnarna. :)

Trevlig fredag önskar jag dej Jenny!
KRAM

Farfars stuga sa...

Grattis till vinnarna!!

Ha en trevlig helg!

Kram Cia

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen! =)

Trevlig helg!
Kram Jenny

skifferhuset sa...

Grattis till dina vinnare och tack för en härlig blogg som du har! Ha en fin helg! Kram Iréne

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny!

Tack för alla kommentarer hos mig.
Jag har grejat här hemma det sista och bara snabbt kollat in till alla under tiden...
Men nu skiver jag igen!
gRATTIS TILL ALLA VINNARE1
D u hadde så fina vinster

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Kramar Sirpa!

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar de lyckliga vinnarna! Dom får verkligen fina saker.
Agneta kram

Drömmar och Verklighet sa...

Grattis till vinnarna och Tack för utlottningen :)

Trevlig helg! Kram Anna

ååååååååå sa...

Hej Gumman!

Attans!! Nu vann man inte denna gången heller! ;-)
Men grattis till dom som hade turen med sig.

Ha en bra fredag!

Kram Verra

Annas skattkammare sa...

Grattis till vinnarna! Trevlig helg jenny!
Kram /Anna

Elsa och Helena sa...

Tack för en fin tävling Jenny! Grattis till de glada vinnarna:) Trevlig Helg och KRAM från Helena

Therese sa...

Grattis till de glada vinnarna och en stor varm helgkram till goa dig Jenny! Therese - Sockenvägens Söta

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Grattis till vinnarna jag tänka mig att de blev jätteglada:)

Trevlig Helg Jenny!

Ps hoppas vi får bättre väder snart..:)

Kraam

Mycket annat & lite betong sa...

Vilka fina vinster! Grattis till de lyckliga vinnarna!

Trevlig fredagkväll!
Agneta

vardagsvitt sa...

Grattis grattis till vinnarna.
Oj så flitig du är på att ha utlottningar, kul är det då!
Hann inte vara med på denna men gissar att du snart har en ny härlig utlottning!
Hoppas ni har det bra i Kråkeredshuset ska försöka skärpa mig och titta in lite oftare för här händer det minsann allt möjligt!
Ha nu en riktigt härlig lördag!!
Massor av kramar Marith

Fröken Tindra sa...

Stort grattis till vinnarna! Och tack Jenny, för en fin tävling!
Hoppas att du får en skön helg!
Kram!

20-talshuset sa...

Grattis till Helen och Anki som vann de fina vinsterna! Tack för din utlottning. Jag tycker det är en vinst att bara få länka! Kul! Ha en jättebra helg! Kram Anna

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till vinnarna så fina priser!
Kram Susanne

Susanne sa...

grattis till vinnarna..Och en jätte kram till dig...Tack!!