lördag 13 februari 2016

Gammal trälåda!


Hej på er!

Hoppas ni har en trevlig helg! Idag blir det lite bilder på ett av mina många Traderafynd, nämligen den här fina gamla trälådan från Liljeholmens Stearinfabrik AB Stockholm.


Förutom gamla glasflaskor rymmer den numera lite pussel och böcker till syskonbarnen istället för 50-pack kronljus:)


Liljeholmen förknippar jag med barndomens besök hos släkten i Stockholm Där bytte man tunnelbanelinje för att åka från mormor och morfar på Hägerstensåsen till moster och kusinerna i Vårberg:)




Snart dags för melodifestivalen, det går ju inte att missa;)

Ha en trevlig Alla Hjärtans Dag♥♥♥

Kram Jenny

9 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Kollar Mello nu, tyckte faktiskt det var bättre förra lördagen .....
Fin låda du hittat! Gamla lådor är bra förvaring till sånt som ska synas.
Ha en fin mellokväll, Jenny!
Kramar Eva

Brunt sukker sa...

SÅ TØFT
HERLIG Å HA BØKER I
FLINKE JENNY
ØNSKER DEG EN FIN SØNDAG
KLEM ELI:)

House and Garden by Bia sa...

Så härliga minnen...och fina fynd du gjort !!
det gick upp ett liljeholmens har man ju hört , hihi...
Hoppas helgen varit bra ;))
Kram kram bia

Nilla Q sa...

Vilken underbar låda! Inte så lätta att hitta, kul att göra ett sådant fint fynd!

Ha en bra måndag!

Kram Pernilla

A House With A View sa...

Här har du en till som bloggar mindre nu för tiden :) Jag pluggar just nu så bloggen får stå tillbaka, jag hinner inte med, det blir några inlägg då och då.

Sååå charmig låda!! Och så bra ting du har i den, perfekt! Jag har haft turen att hitta många liknande lådor när jag städade ur ett generationsboende som fanns i släkten. Jag har flera lådor i skafferiet där jag har mjöl och andra varor i dem, både praktiskt och fint :)

Ha det så bra! Många kramar aka

Älskade pion sa...

Vilken snygg trälåda,gillar.:) Ha en fin vecka.Kram Ulrika

Plommonhuset sa...

Vilken underbar trälåda :-). Kram Sofia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilken fin låda :)
Hoppas du har en mysig kväll.
Kram
Jessica

Alicia sa...

ME ENCANTA ESTE CAJON!!!
SALUDITOS