torsdag 8 juli 2010

Nytt från Odd Molly!

Hej!


Ett av mina favoritklädmärken är ju som bekant ljuvliga Odd Molly. Jag tycker det är kul att se de nya kollektionerna när de kommer ut! I nätbutikerna har det börjat dyka upp tidiga "för-höst" plagg. (Pre fall 2010). Visar er några av dem idag, flera av dem hade gärna fått flytta in i min garderob:)

(bilderna lånade från Tintinstyle.se)







Nu reas dessutom vår- och sommarkollektionerna ut, jag passade på att klicka hem den här fina Mollyn till nedsatt pris från Sid & Sally idag:)



Tack för alla fina kommentarer, vad gulliga ni är:) Det här var förresten mitt 400:e inlägg här på bloggen! Vi kanske ska ta o fira det med en liten tävling framöver, håll utkik!

Önskar er en trevlig fredag!

Kraam Jenny♥♥

42 kommentarer:

Unknown sa...

Oj jag var först!
Alltid kul med klädtips, Odd Molly är fint men lite för dyrt för min plånbok. Men man kanske ska gå in till rean och kika.
Ha det så bra Malin!
Kram Anna

Villa Solgården sa...

Så mycket snyggt!! När man ser höstmode känns hösten inte lika avskräckande.. :) Äger inte ett enda Odd Molly-plagg, men vem vet i höst :)

Ha en skön helg i solen!

Livet på Vestergård sa...

Jag äger inte heller några Odd Molly plagg, men de är verkligen ljuvligt fina. Skulle gärna vilja ha, men de är lite dyra.
Ha det gott! Kram Kicki

Anonym sa...

Vad mycket fint du tipsar om. Må så gott! Kram Sofia

STENLYCKA sa...

Så mycket frestande snyggt du visar idag.
Ha en skön fredag!
Kram Raina

House number 15 sa...

Såå fina plagg! Min favorit får bli den i jeans. supersnygg!!
Det var nog den största loppisen jag har varit på idag;=))Där hade du med all säkerhet hittat massor med fynd...
Ha det gott!
Kram C

Engelska Villan sa...

Hej min vän!
Å, Molly!! Jag är så svag för "henne" :) Var NÄSTAN på väg att köpa en lovely knit igår när jag var inne i Hunnebo. Men 1700:- är ändå mycket pengar ur semesterkassan...
Förresten, om du har vägarna förbi här närmsta veckan kan du väl höra av dig så får jag bjuda dig/er på fika?!
Kraaam A

Susanne sa...

Ja dom är verkligen fina! Lite för dyra för min plånbok tyvärr,,men om jag fick välja en av dom du visar är nr 5 den som är mest jag...Kram Susanne

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Appropå Odd Molly, lyssnade du inte på Sommar i P1 med Per Holknekt... så gör det på webbradion, vilken historia! Han är en riktig kämpe han:)

Ps, vilket fint reafynd du gjorde.

God natt!

Kraam Izabell

Lissboden sa...

Hej Jenny!
Odd Molly har jättefina saker om än lite dyrt.
Jag gillar den i jeanstyg mest.
Jag tycker man kan unna sig ett och annat plagg ibland om man gillar dem. Jag använder de jag har jättemycket.
Vad härligt för er att ni fått lite regn. Här börjar det bli lite för torrt nu.
Ha en underbar sommarhelg!
Många kramar från Maria

Fånga dagen sa...

Mmmmmm vad läckert, skulle tro att du skulle trivas med de plaggen i garderoben.
Synd att de är så dyra bara, ekonomin håller inte riktigt för det just nu.
Du ta och pussa lite på Gösta om han är inne någon gång och ha nu en riktigt skön helg.
Kram Lena

Carin sa...

Hallå vännen! Vem gilar inte Odd Molly??? Hi hi... Det är väl bara prislapen som får en att hejda sig lite, annars hade hela kollektionen gärna fått flytta in....
Buspojkarna gillar att leka i vattnet... Man får inte roligare än man gör sig!:D
Kraaam Carin

Ett hem på landet sa...

Så mycket fina kläder!!!

Och vilken underbar trädgård ni har!!
KRAM

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina plagg som är på G!
Ha en riktigt härlig helg!
Kramis/LenaS

Anneli sa...

Hejsan.

Snygga kläder!
Funderar på en tröja till hösten, men när det är så pass dyrt då måste man ju veta att man verkligen köper rätt och inte ångrar sig.
Svårt för mig som velar såååå vid alla köp....

Hur är det med dig nu?
Känns det bättre ?

Idag börjar vår semester, den firar vi in med en rejäl grillning tror jag!

Ha det gott, lilla du,
Kram Anneli.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar OddMolly jättemycket, var på rean under veckan. Fanns mycket, men jag köpte inget. Jättekul och se lite från hösten, skulle inte tacka nej till någon av dom. Jättesnygg den du beställt också.
Ha en fin sommarhelg
Stor kram till dig vännen
AnnaMaria

Lantliga drömmar sa...

Den på bild nr 2 var underbar ! Nilla

Norregård sa...

Hej!! Jag älskar Odd Molly! Har några plagg som jag trivs så bra i! Men hur fin var inte den du klickat hem?? Måste genast kika in där;o)

Kraaam Malin

Tigris Predikantan sa...

Klänningarna är verkligen i min smak!
Sv: Hittade virkboken på barnavdelningen *ler*!

Therése sa...

:-) Odd Molly har verkligen exploderat, de finns på varje bloggerska (nästan) numera! Jag tycker att andra passar jättebra i deras kläder men på mig ser de inte kloka ut av någon anledning... :-S

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen,
Har själva hunnit prova den vita blusen du visar i går vill ha. Får önska sig.
Kram Theres

Signe 1 sa...

Jag älskar ju oxå OM:-)) Den sista tunikan du visar har jag:-) Den är suuperduperskön!!! Ha en fab dag vännen och njut av solen (om den lyser i götet?) kraaaaam Sofia

Amanda Sverre sa...

Odd mollys kläder är så fina. Undrar vilka små godbitar ur nya kollektionen som ska få förgylla min garderob.

Kram Amanda

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

där var det mycket fint!

Villa Vinkelhaken sa...

Odd Molly har grymt fina kläder, men är kanske inte lika bra för plånboken ;)

Ha en skön helg!
Kram Jenny

Mycket annat & lite betong sa...

De är jättefina men lite för dyra för mig. Jag lånar av min dotter!

Ha det bra i värmen!
Agneta

rustik charm sa...

Hallå Jenny.

Massa fint du visar:)Gillar verkligen Odd Molly.

Ha en härlig helg.
Kram Kristina

Lina sa...

Hej!
Oj, så mycket fint! Ja, snart är de dags att tänka på lite höstkläder =)

Må så gott & trevlig helg!
Kram, Lina

Elsa och Helena sa...

Hej Jenny! Så mycket fint Odd Molly har...skulle också gärna ha klickat hem ett antal! Den du fyndade på rea är så snygg!

Hopas du mår bra i sommarvärmen...nu ska jag inte klaga över värmen men nog är det VARMT alltid! Trevlig helg!!!

KRAM Helena

Louise sa...

Fina plagg du visar! grattis också till ditt 400:de inlägg! ha det gott i värmen!

Lilla huset på prärien sa...

Jag stod faktiskt och höll i den översta i en butik idag... men 1900 kr... nja, det känns som lite överpris för min del. Handlade lite Hunky Dory istället som är mitt favvomärke :)

Grattis till alla dina inlägg. Och gud vilken fin trädgård du har vännen!!

Kram Jenny

I mitt hjärtehem sa...

Vill så gärna ha :0) äger inget Odd Molly-plagg, men nån gång kanske ....

400 inlägg det är ju jättemycket, men fortfarande lika mysigt att titta in hos dig!

Bamsekram åsa

Sara sa...

Hej svejs!
Ja visst är det mycket fint =)
Jag har redan beställt mina kläder inför hösten, så nu väntar jag spänt på att leveransen ska komma =)
Hoppas att allt är bra med dig annars.

Många kramar ifrån mig

Unknown sa...

Hello my darling!
Ursäkta att jag varit något frånvarande, men det är ju så fint väder - svårt att hinna blogga då!! Vem älskar inte Molly?? ;) Jag har även parkasen till vintern, i vitt - det är något av det bästa jag någonsin köpt, I looooooove it!!

Vad händer annars? Superfina bilder från trädgården - igen, saknar trädgård... Vill sitta i gräset, helt ensam (eller med Scooby) och lyssna på fåglarna...

Tänkte passa på att tipsa om en bloggtävling, en relativt nyöppnad webbutik www.mittlillahem.se. Dragningen är imorgon och du med din tur, ska ju ställa upp! Du vinner säkert!

Stooora stora kramen och ta hand om er!!

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

ÅH den vita tunikan vill jag ha!!! (näst sista bilden) Verkligen superfin!
Skulle gärna handla...men det är lite för dyrt för min mammapeng! :) Eller :( menar jag.

Hoppas att allt är bra med dej. I morgon (lördag) bloggar jag nog om Tvättställningen som jag är så glad över! :)
KRAM

Fröken Tindra sa...

Där fanns ju onekligen ett och annat fint! Snart skall du väl iväg i din klänning till kusinträffen? =0)
Ha en underbar helg!!
Kramisar!

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Gillar oxå Od Molly, speciellt den på näst sista bilden.
Ha det gott
Kram Sofia

Hanna sa...

Så mycket fint.
Ha en fortsatt bra lördag.
Kram
Hanna

Unknown sa...

Hallå Jennyvännen!

Tittar in som hastigast i värmen. Här i Gammelbo sliter vi som djur med huset, det målas, snickras och badas emellanåt.

Den översta Mollysen har jag precis beställt från Amy på Fitts&Co. Vi som handlat där tidigare fick 20% på prefall och fall så jag slog till.

Jag är vansinnigt sugen på den vita tunikan också, den finns ju i svart med och jag tycker bägge färgerna är så snygga. En monoke dress i almost black ligger på min önskelista med.

Måste öppna dörrarna till loppisen och sätta upp skyltarna så jag tjänar lite pengar men vi har så mycket att göra att jag inte hunnit.

Hoppas ni har en underbar sommar och att ni njuter som bara den.

Massor med kramar från Maria

Stjärnor & Champagne sa...

Godkväll raring....Måste erkänna att jag gillade inget inget av dessa kläder. Hoppas verkligen att resten är bättre, sorry....Hoppas att allt är bra med er i värmen. Och du skriver att det skall bli varmare imorgon, suck....Men jag skall inte klaga, tänk på februari...Ha det gott/ Kramkram A

Country Hill sa...

Visst är Odd Molly ett favoritmärke man känner sig alltid välklädd i ett OM-plagg och dessutom är dom bekväma har bl.a. en tunika som jag älskar.
Den Du köpt är supersnygg!
Ha det nu gott i sommar värmen!
Kram Lena

Villa Carl Larsson sa...

Åh wow vad mycket fint. Gillade den blå klänningen mest. Jag själv har shoppat lite sommarkläder idag. Bland annat en fin klänning på Kappahl. Dock ingen Odd Molly, men kan va fint ändå :) Synd att Odd Molly är så dyrt bara..

Grattis till alla dina besökare. Det är ju verkligen toppenroligt! Jag är ju en trogen besökare :) Kram