måndag 26 juli 2010

Tävling!


Hej Kära Vänner!

Tusen TACK för alla era hälsningar till mig o Peter, vad gulliga ni är! Jag har knappt hunnit blogga de senaste dagarna (vi har bla varit i Strömstad o hälsat på syrran o hennes familj i deras sommarstuga) så jag ligger hopplöst efter med att besöka er andra..

Nu är det dags för en tävling här hos mig! Jag har fått äran att lotta ut den här söta plåsterasken som kommer från den nystartade nätbutiken Mitt lilla hem! (Linda som äger butiken har även en blogg som ni hittar här) Kika gärna in hos henne, hon har mycket fint:)

´




Som vanligt kan alla vara med även ni utan blogg!


För 1 lott,lämna en kommentar i detta inlägg om att du är med. För 2 lotter, lämna en kommentar och länka med någon av ovanstående bilder samt Mitt lilla hems butikslogga i din blogg. (Skriv om du länkar så vet jag hur många lotter du ska ha).


Hoppas ni vill vara med,tävlingen pågår tom 8 augusti!



Nu ska jag kika in hos er andra, senare ikväll blir det klassikern Top Gun på TV4+, den får man ju inte missa;)



Kraam Jenny♥♥

95 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hej Jenny!!!
Först o främst: grattis grattis!!!!! Åååå, så roligt med frieriet :D

Sen vill jag vara med i tävlingen :)

Kram Anna

Malin sa...

Hej Jeni-Beni, jag vill INTE vara med i din tävling ... för jag har redan en sådan he he. Men jag önskar alla andra stor lycka i dragningen. Kram Malin (ha en skön afton by the way )

Katarina L sa...

Vad söt en sådan skulle jag vilja ha :)

Carin sa...

Hej vännen! Tack för dina rara ord! Visst är det tomt, samtidigt som jag är glad att vi fick ha henne hos oss såpass länge..... Och jag tror inte att det dröjer allt för länge innan det flyttar in nya kissar i ladugården... ;-)

Klart att jag vill vara med och tävla! Jag länkar hos mig....

Kraaaam Carin

Annies Blå sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar, jag länkar förstås också :). Sommarhälsning/Annie Ps.Grattis till frieriet :)!

Anneli sa...

Hejsan.

Stort grattis till dig och Peter!!!!!
Vad spännande.....
Bröllop är det bästa jag vet.

Självklart vill jag vara med och tävla.
Länkar hos mig och så håller jag alla mina tummar!

Ha det fint,
Stor kram från mig.

Unknown sa...

Hallojsan!
Jag vill vara med såklart och vinna den fina asken! Länkar med bild och logga.
Kram Anna

Malin sa...

Hej!

Så roligt med bröllop,Grattis! En rolig och spännande tid Ni har framför Er. Så klart vill jag vara med och tävla får inte till det så att bilden blir klickbar hos mig men ja skriver din "adress" så ja hoppas på två lotter. Ha det så gott.
Kram Malin

Älskade pion sa...

Den vill jag ha.;) Hoppas att ni har haft en riktigt skön semestertripp.Länkar också.Kram på dig goa vännen.Ulrika

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!
Jag vill så klart vara med och försöka vinna den fina asken:) Jag länkar och loggar!
Kram Susanne

Hjemmekjær sa...

Hei og hopp:)
Jeg blir gjerne med! Søt gave:)
Klem

Helene sa...

Hej Jenny!
Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar såklart! Ha en fortsatt härlig semester!
Kraam, Helene

Birgitta sa...

Hej! Jag vill också vara med och tävla. Länkar gör jag också = 2 lotter. Jag behöver verkligen vinna plåster!
Ha en fortsatt skön semester.
Kram Birgitta

Norregård sa...

Hej!!
Jag vil vara med!! Tar en lott;o)

Kraaaaaam Malin

Skogslyckan sa...

Härligt att ha dig tillbaka! Jag är gärna med i lotteriet, och kniper en lott!
Kramar Pia

Mia sa...

Jag är gärna med och tävlar om en plåsterask. Det är något som verkligen behövs i detta hem då plåster är ett måste när man slagit sig.
Jag länkar med bild och logga hos mig så två lotter till mig.

Kramisar Mia

Chani sa...

This is a lovely giveaway, please count me in! I'd love to win the beautiful box. All the best to you!
Chani

Lena/isklockan sa...

Vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

Susanne sa...

Jamen självklart vill jag vara med :) Länkar hos mig..massa kramar Susanne

Märta sa...

Ett stort Grattis till dig o din älskade. Vad härligt med bröllop! Vad mysigt att få börja planera o fundera på hur ni vill att dagen ska vara.
Vill gärna vara med i din utlottning och jag länkar från min blogg.
Ha det så gott!
Märta

StrandviksVillan sa...

Hej på dej, blivande frun! hihi!

Jag tar jättegärna en lott och ska kika in i butiken!

Må så gott vännen!
kram, Ann-Christine

Pysselfröken sa...

Hej!
Härligt att få komma iväg till kusten. Grattis till bröllopet.

Jag tar gärna en lott också.
Kram

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan !
Jag vill gärna va med !
Länkar såklart !
Ha det gott ! Kram , Helen :0)

Fånga dagen sa...

Hallå Jenny!
Förstår du väl att jag vill vara med i tävlingen. Jag länkar naturligtvis också.
Ha en fortsatt skön vecka nu.
Stor kram Lena

House number 15 sa...

Jag ääälskar tävlingar så detta vill jag inte missa. Länkar jag också så dubblar jag min chans;)

Ha det gott!
Kram C

vitagavlar.blogspot.com sa...

Denna söta burk hade passat hemma hos mig, sjuksköterska och allt;-)
Jag länkar!
Kram Lisa

Marie//Tekla Maräng sa...

Ta du det lugnt med oss bloggare det är klart att du ska ha semester och hinna med sådant kul.
Snart så har vi mera tid framför datorn igen, när kvällarna blir längre.
Klart jag vill vara med och försöka att vinna denna lilla fina burk.
Jag bildlänkar i min vänsterspalt.
Kramar:O)

Joyforhome sa...

åhh ja tävlingar det gillar vi :) är självklart med i din tävling ,

Håller tummarna nu då

Kram Malin

Monica sa...

Hej Jenny!
En plåsterask skulle komma väl till pass hos oss. Mina flickor är nämligen storförbrukare av den varan! :)
Länkar gör jag ju förstås!
Kramar Monica

evamar sa...

Jag nöjer mig med en lott men länkar ändå till tävlingen här:

http://evamar.blogg.se/2010/july/ask-8-aug.html

Anonym sa...

vilken söt. självklart var jag mig 1 lott!

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Lillan

villasukka sa...

Ihana kaunis rasia.
Paahtavat helteet täällä Suomessä vain jatkuu, onkohan elokuukin vielä samaa. Sadtta täällä eteläisessä suomessa kiiruusti kaivattais,
Mukavan kesäistä viikkoa sinulle Jenny.

Unknown sa...

Åh så ljuva priser jag vill självklart vara med i din fina tävling, dock krånglar det endel med länkningen och gadgets inlägg från min bloggsida, phu det tekniska du vet. Så tyvärr får det bli bara en lott denna gång. KRAM Petra

Country Hill sa...

Hej Jenny!
Javisst blir det lite si och så med bloggandet nu när så mycket annat ska hinnas med känner igen mig.
Roligt med tävling och vilken läcker vinst!
Vill självklart vara med och prova lyckan, länkar med bild och logga hos mig. Nu ska jag in och kika i butiken.
Ha det gott!
Kramar Lena

Anonym sa...

Hej! Så vackert! Jag är gärna med i tävlingen.
Jag har ingen blogg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

cat sa...

Hej, jag vill ju jättegärna vinna ;-)
Jag har länkat både till dig och till butiken för att öka på chanserna.
Ha de gott. Catarina

Ljuva HEMligheter sa...

Jag är gärna med och tävlar om den fina plåsterasken! Länkar från mig med bild och logga. Ha en fin dag!
Kram Lotta

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Jag är med såklart och tar två lotter, länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/ask-8-aug.html

Nu återstår det att hålla tummarna! Ha det bra så länge!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

alegni sa...

klar sak att man måste se top gun, även om man skulle ha sett den 40 gånger innan :)
vilken fin plåtask du lottar ut. jag lägger rabarber på två stycken lotter för egen del!
kram och skön onsdag!
ingela

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag har tipsat om tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2010/july/plasterask-88.html

Mitt lilla hem loggan länkar till hennes butik.

info@annakarlsson.se

Elin Jonsson sa...

Hej hej allt bra? Jag vill också vara med och tävla! Kram

linda sa...

Hej Jenny!

Jag är gärna med och deltar med 1 lott. :)

Håller tummarna på att få vinna den gulliga plåsterasken !


Mailen jag kan nås på om just jag vinner:
Lindizz_f@hotmail.com

erika sa...

Jag är med och har läönkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

Livet på Vestergård sa...

Vilken fin släktträff du varit på och bäst av allt förstår jag ju att frieriet var :)
Så roligt att få börja planera för bröllop.
Jag vill gärna vara med i din tävling. 1 lott till mig, tack!
Kram Kicki

Carita sa...

Vilken söt :) Jag tar 1 lott i utlottningen!

Mvh, Carita
turkost£gmail.com

helena sa...

jag är gärna med :) eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan som existerar har jag alltid med mig plåster överallt och det skulle ju vara lite roligare om jag kunde ha dem i en söt ask :)
jag tar två lotter och har länkat här:
http://hellavixx.devote.se/blogs/5439620/plaasterask.htm

kram Helena :)
helenaeklund97@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill inte missa ännu en fin tävling hoss dig! Och länkat har jag oxå gjort här ( så 3 lotter till mig!): http://barbados.blogg.se/2010/july/8-augusti-paslakan-set.html

AnnapåGrönkulla sa...

Vilken otroligt söt plåsterask! Den skulle passa finfint hemma hos mig =)
Jag tar två lotter, tack! Har länkat här:
http://annapagronkulla.blogspot.com/2010/07/tavlar-hos-hemma-pa-krakered.html

Anonym sa...

Jo visst vill jag vara med också!

solig2@gmail.com

Anonym sa...

Åh, grattis till frieriet! Jag blev fru i våras och det är så härligt! Jag vill gärna vara med och tävla och här är länken:
http://enheltnykarriar.wordpress.com/2010/07/28/plasterask-88/

Vänliga hälsningar
Ulrika
emkas@live.se

Emma sa...

Oj vad fin. Jag vill gärna vara med!

JoHaNNa sa...

jag vill verkligen vara med i denna super tävling med detta fina pris. skulle va perfekt att försvara plåster och medicin som jag behöver bära med mej i handväskan... håller mina tummar nu :)

här har jag länkat för större chans att vinna: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/july/plasterask.html#comment

waldiiiin sa...

Jag är gärna med :)

Annas skattkammare sa...

Vill såklart jättegärna vara med, jättefin ask! Räcker med en lott denna gång..
Kram /Anna

Sara sa...

Hej svejs!
jag är oxå gärna med i din tävling =)
Länkar som vanligt.
Kram Sara

Spacegirl sa...

Jag är med och tar en lott :-)
Spacegirl_@spray.se

H ennA sa...

Heipparallaa! Jag norpar åt mig en lott!

Kramen Anne

Gabriella sa...

Ååå vilken fin ask, skulle passa fint här på landet! Jag paxar en lott tack :-)

Kram, Bella

Linda sa...

En sån skön plåsterask vill jag ha en chans att vinna.

Anna sa...

Grattis till frieriet! Så underbart roligt!
Plåsterasken var helt ljuvlig! Jag är mer än gärna med och t'ävlar.

Kram!

Teija sa...

Mukaan arvontaan tottakai :)

LEila sa...

Vill gärna vara med :)
Har länkat: http://butterflys.blogg.se/2010/july/88-vinn-plasterask.html

Anonym sa...

Hej Jenny! Tack för födelsedagshälningen! Det är Carins mamma som också vill va med!

Kram Ingbritt
ingbritt@brevet.nu

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, jag vill vara med i utlottningen. Det blir 2 lotter för min del. ..länkar på min blogg

Kram

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej! Jag är gärna med i din utlottning! Jag länkar från min blogg också.

Det är första gången jag är här så nu ska jag kika vidare på din mysiga blogg...

Ha det gott, kram Marie

Annica sa...

Jag vill vara med. ,D


bloodsband@live.se

Sagas blommor sa...

Jag är gärna med i utlottningen!!Ha de gott/Saga

Vardagens guldkorn sa...

Självklart vill jag pröva lyckan och vara med i utlottningen!
Linda

isa sa...

jag vill jättegärna vinna den söta :)

Anonym sa...

Vill gärna pröva lyckan och tar en lott och håller tummarna :) Plåster måste ju så klart förvaras snyggt de med!
Maria Ö
hatti_fnatti@hotmail.com

Lauras gård sa...

Jag är gärna med och tävlar om den söta asken. Plåster går det åt i mängder här, varenda liten röd prick måste ju ha ett plåster... Jag länkar från min blogg. Kram Stina

Althea sa...

Jag vill gärna ha en lott!

jeanette.rydberg@bredband.net

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Nyanser av vitt sa...

Hej Jenny
Vilka snygga Crocsstövlar du fått.
Jag är gärna med i din utlottning. Försöker att länka men mottagningen....går det ej så vet du varför
Sköt om dig
Kram Agneta

Vitt och Blått sa...

Klart att jag vill vara med!!! Håller tummarna! Kram E

Unknown sa...

Hej vännen min!

Förts - grattis!! Jag har inte hunnit skriva det eftersom vi inte varit hemma på ett tag och jag har varit lite "datorlös" under sista semesterveckan! Jag läste om frieriet - häääärligt! Jag är så glad för er skull! Önskar att min sambo kunde få ändan ur vagnen snart...

Och sen hade du tävling med - klart jag ska vara med!
Jag hade redan en länk på min sida till Mitt lilla hem, men jag tog loggan och gjorde om den så nu finns både din bild och hennes logga på sidan.

Stoooora kramen!!

Farfars stuga sa...

Klart jag vill prova lyckan!

Länkar i bloggen.

Kram Cia

Anonym sa...

Hejsan. En "snål" smålänning som jag önskar också testa möjligheterna till vinst.
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning. Har ingen egen blogg så jag kan inte länka men jag hoppas på tur ändå.
Ha det gott!
Kram Carina
kattarsel@live.se

Lilla gårdshuset sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar såklart från min blogg så att det blir 2 lotter. Ska kika in i butiken nu.

Kramis/Heléne

Smilla sa...

Jag är gärna med i din utlottning =)

Olivia sa...

Jag vill gärna tävla och naturligtvis helst också vinna ;)

Kram Olivia

Felix sa...

Oj oj, här blir det svårt att vinna den söta asken, med så många tävlande... Men jag prövar ändå lyckan, och länkar från min blogg också, så det blir två lotter.

Sommarhälsningar
Elisabet

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppsan, såg din fina tävling när vi var i stugan. Har bärbar dator med batteri så jag la det på minnet...troddejag! Men nu kom jag på det när jag gick in till dig, är ju gärna med och provar lyckan.
Stor kram
AnnaMaria

Anonym sa...

Hej Jenny!

Vilken fin blogg du har! Det är första gången som jag tittar in hos dig och jag lovar att jag kommer att bli en återkommande gäst för jag gillar verkligen din stil och inspirerande inlägg. Jag vill gärna vara med i din tävling och få chansen att vinna den fina plåsterasken. Soliga hälsningar från Kicki i Ö-vik

Margot sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla, länkar med bild och logga, från min blogg!
Soliga hälsningar / Margot

Mrs.Bao 包 sa...

Hej Jenny. Jag vill också tävla! och hoppas på att vinna såklart. Jag har även länkat med bilder i min blogg http://agataragata.blogspot.com/

/Agneta

Susanne sa...

Klart jag vill vara med och då med 2 lotter, så jag länkar! Kram / Susanne

Hem ljuva hem sa...

Vilken härlig ask, påminner mig om en plåt plåsterask jag fick på röda korset i Finland när jag var ca 3-4 år. Hade trillat på ett berg och slagit hål i knät och skulle in och sy det då ficka jag den fina röda asken som tyvärr inte finns kvar hos mig längre..men deltar i denna tävling och hoppas på tur...2 lotter...
kram Anneli

Anonym sa...

Hoppas på tur!Har tyvärr ingen blogg men två tummar att hålla.

Kram Katha

katharina.petersson@edu.norrkoping.se

Unknown sa...

Naturligtvis vill jag vara med i din söta utlottning.:-)
Jag länkar med din bild och även med din butikslogga.
Ha en underbar fortsättning på helgen, och njut av sommaren!
//Kram Karin

Anne B. sa...

Är gärna med i utlottningen. Har en viss svaghet för plåtaskar... :)

abackman66 at hotmail.com

Lantligt i stan sa...

Oops höll på att missa din utlottning! Hoppas jag hinner, länkar från min blogg = 2 lotter. Ha det gott!
Kram Anki

Anonym sa...

Sometimes seasons reasons some shoes may be[url=http://niketrainersuksale.webeden.co.uk]Nike Trainers UK[/url]
temporarily won't have the chance[url=http://tomscanadaoutlet.snappages.com]Toms Shoes Canada[/url]
wear such shoes home furniture[url=http://addnikecanadastore.snappages.com]http://addnikecanadastore.snappages.com[/url]
properly stick them[url=http://toplouboutinuksales.webeden.co.uk]Christian Louboutin UK[/url]
through the[url=http://louboutintrainersuk.blog.co.uk]Christian Louboutin UK[/url]
right place order to avoid unnecessary damage of shoes[url=http://salelouisvuittonuk.webeden.co.uk]Louis Vuitton Outlet[/url]

Might be a insole is basically bad, [url=http://cheapnikeblazersuk.webeden.co.uk]http://cheapnikeblazersuk.webeden.co.uk[/url]
it was going to want to use a gentle brush and water gently scrub. Have to be noted that,[url=http://justlouboutintrainersuk.webeden.co.uk]http://justlouboutintrainersuk.webeden.co.uk[/url]
don't use chemical cleaning agents cleaning, or they are able to force the insole the top of cloth off.[url=http://shoppradabagsuk.webeden.co.uk]Prada Handbags[/url]

Anonym sa...

Initially, the mod the world is unprejudiced the wheelsman's goggles glasses, and later found that it unquestionably can absorb extremity sunlight, at least divergence of the heat, but also to make a in force in search [b][url=http://rayban.karou.jp/]ray ban メガネ[/url][/b]
okay visual unambiguousness brains, in the military enquiry, the d俷ouement unfold is unusually satisfied, then mark in the U.S. to ballyhoo open. During Creation [b][url=http://rayban.gozaru.jp/]レイバン ウェイファーラー[/url][/b]
Fight II, wearing a leather jacket, American pilots again corrosion a redone elegant sunglasses, access to multitudinous countries and regions in the the common, giving people the hypothesis of a valiant, stylish exaggeration, with the words [b][url=http://rayban.kanashibari.jp/]レイバン ウェイファーラー[/url][/b]
today, uncommonly self-willed, then became popular factor.
Ray-Ban sunglasses, and Harley-Davidson motorcycles, [b][url=http://rayban.komusou.jp/]rayban サングラス[/url][/b]
ZIPPO lighters unchanging as the cryptogram of American culture. English called Ray-Ban Ray-Ban, Gleam as ?? Ray-Ban glasses model represent
Lustre, Taboo the slab, [b][url=http://rayban.kanpaku.jp/]rayban.kanpaku.jp[/url][/b]
sunglasses clog the renown of the moonlight is essential. In the in the first place half of the 20th century, wearing a Ray-Ban lens is the bay window biggest names in guide blame, Gary - Harmonize to,[b][url=http://rayban.konjiki.jp/]レイバン ウェイファーラー[/url][/b]
Audrey Hepburn is its loyal. Now, Ray-Ban brand [b][url=http://rayban.himegimi.jp/]ray ban サングラス[/url][/b]
in the style up to the people that the hour with the frequent [b][url=http://rayban.karou.jp/]レイバン サングラス 激安[/url][/b]
publication law. Wayfarer-style whitish-grey [b][url=http://rayban.konjiki.jp/]ray ban サングラス[/url][/b]
confine, red inclose, serious whack, tortoiseshell ...... unlike Glimmer Debar sunglasses construction in Hollywood stars puss, with medicate civilian clothes, appeared on various occasions.[b][url=http://rayban.gozaru.jp/]ray ban サングラス[/url][/b]
Sienna Miller, Olsen sisters, Kirsten Dunst, etc. are the spinal column of Le Pen.