torsdag 29 juli 2010

Utlottning hos Mia/Kinoko!

Hej på er!

Måste tipsa om en utlottning hos Mia/Kinoko som jag precis anmält mig till! (Klicka på namnet så kommer du dit). Du har chansen att vinna ett valfritt plagg (underdel) från Mias fina klädkollektion för barn!

Min systerdotter Vera har ett par coola Kinokobyxor i jeanstyg som hon bara älskar. Kjolen på bilden nedan hade hon varit såå fin i, håller tummarna allt jag kan nu:)

Sista dagen att anmäla sig till tävlingen är den 19/8.


Idag har jag och Peter varit och beställt förlovningsringar:)


Ha en trevlig torsdagkväll!


Kraam Jenny♥♥

20 kommentarer:

Nordic Sence sa...

Hej Jenny!
Ja. det är verkligen jätte kul! Är så tacksam för din hjälp;-)

Så roligt att ni tittat på förlovningsringar! Stort grattis till er båda!

Kram Linda

Tulipa sa...

Hej Jenny!

Vad roligt!!! Grattis!!! Man blir allt lite rörd när man läser om frieriet....Romantiskt...

Låter onekligen som att du har en bra sommar!
Jag gläds verkligen för er skull!!!

Vilka fina bilder med hästarna. Kan inte vara dumt att ha en sån utsikt. Det är livet på landet det!

Hoppas du får en riktigt fin och (romantisk!) helg!

Kraam Mariette

Carin sa...

Men ååååå.... Vännen! Så spännande! Såååå romantiskt!.... Känns som det är en evighet sedan.... Och det är det ju faktiskt oxå... Ha ha.... På nyårsafton är det 17 (!) år sedan vi bytte ringar.....

Kraaaam Carin

Joyforhome sa...

Jag håller tummarna för dig vännen :) vad romantiskt , ni har köpt ringar :)

Kramar Malin

Ett ögonblick sa...

Hej Jenny!
Oj, här har det minsann hänt mycket:)...ni ska gifta er, så roligt!! då antar jag att vi kanske får följa er på resan fram till bröllopet;) Förlovningsringar...det känns som evigheter sedan...vi förlovade oss i Stockholm, på ett hotellrum mitt i natten. Vi hade bestämt ett klockslag och ställt väckarklockan, men jag var så trött när den ringde så jag sa "vi kan väl vänta". Vi väntade tack och lov inte utan gifte oss ett par år senare och i år är det 21 år sedan vi bytte ringar.
Så mysigt med hästarna utanför fönstret, somrigt och härligt. Fin resa hade ni i Finland också, vilken sommar!:)

Ha det så gott!
kram lisamaja

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej J!
Jag läste ikapp lite idag och såg dig och din stiliga Mr P, grattissss! Det lät som ett oväntat, och urroligt frieri:)
Ha det gott! Hillevi

Felix sa...

Vad spännande med ringar! Grattis till er båda! För 1½ vecka sedan var det 29 år sedan vi förlovade oss. Oj, vad tiden går fort. Det låter som man börjar bli gammal... ;-)

Vad härligt ni bor med hästarna alldeles intill. Vår granne har också hästar och en av hagarna är på andra sidan vår lilla grusväg, hörn i hörn med vår tomt. Men det är ganska mycket sly i hagen, så vi ser dem knappt tyvärr...

Sommarhälsningar
Elisabet

Country Hill sa...

Så roligt så glad jag blir för er skull!
Ha nu en riktigt romantisk helg!
Kramar Lena

Fröken Tindra sa...

Åh, vad roligt!! Grattis igen. Förstår att du är glad och lycklig.
Ha en härlig dag trots det tråkiga vädret!
Kram!

Anneli sa...

Hejsan.

Mysigt med hästar så nära inpå er.
Lite jobbigt med alla flugor bara kanske...

Så mysigt att ni valt ringar...var det svårt?
Minns att jag velade som vanligt när jag skulle välja, Det är nu 21 år sedan!!!!
"En annan är ju lite till åren kommen"

Ha en fin dag trots det oavbrutna regnandet.
Kram Anneli.

Mys och hemtrevnad sa...

grattis till den framstående förlovningen...kul! kramis semlan

Signe 1 sa...

Åhh vad skoj med förlovningsringar, ser fram emot att få se dem!!:-) Kan tro att de är romantiska!! Hoppas att allt är bra med dig vännen!

Stora kramen Sofia

Boviksmarinan sa...

Hej hopp!!
Super duper Grattis, wow vad härligt!!
Ha en härlig kväll!!
Kramis Linda

Hanna sa...

Jätte fin kjol, får nog titta in på den tävlingen.
Ha en bra helg.
Kram
Hanna

Mitt smultronställe sa...

Hej Vännen!!!

Fin kjolen är..

Och roligt om du kommer och hälsar på, gissar att det eve blir en torsdag..Hihihi...
Och vem vet vad som döljer sej under bröllopsklänningen.... Skor från Millas Skor....
Det skall bli så roligt och förverkliga en av drömmarna..

Då ses vi kanske snart då, kramar från Camilla.

Roses & Angels sa...

Tack Jenny! Önskar dig trevlig helg kram

Anonym sa...

Oikein paljon onnea teille molemmille. Mikä päivämäärä kaiverretaan sormuksiin, serkkutapaamispäivä vai jokin toinen? Olen niin iloinen, että te virallistatte suhteenne.
Suomessa on sanonta: "Kihloissa ja kännissä on kiva olla". Mukavaa iltaa teille toivottaa täti Helena

Bella sa...

Såå glad jag blir för din skull när jag läser om Peters frieri på kusinträffen :) Stort Grattis till er båda och all lycka!!

Ha det gott i sommarregnet

Kramar Bella

Sagas blommor sa...

Grattis! härligt att åka o handla ringar:)) kul att den ena hästen heter Saga....

Mia sa...

Hej Jenny

Så spännande med ringar jag hoppas att du kommer att visa bilder på dem då ni får dem för jag är så nyfiken på att få se dem. De är säkert jättefina du har ju bra smak.

Kul att du vill vara med i min tävling tack för att du hjälper mig att sprida hemsidan och tävlingen.

Jag önskar er en trevlig helg
kram Mia