lördag 8 januari 2011

500:e inlägget och tävling!!

Hej på er!

Den 3:e januari var det 2 år sedan jag gjorde mitt allra första inlägg här på Kråkeredsbloggen, nu har det hunnit bli hela 500st!! Oj, det låter mycket, vad är det jag har skrivit om och visat er egentligen??! :)
Mycket hem och inredning har det ju blivit förstås men även en del om hönsen (jag hoppas de har det toppen i sin himmel),katter, syskonbarn och andra nära och kära, kläder,trädgård,auktions- och loppisfynd mm.

500 inlägg och 2 bloggår får vi ju såklart fira med en tävling!!

Jag lottar ut en fin prickig pajform, muffinsformar och servetter från danska favoriten Greengate. Vi gör som vi brukar, en lott för en kommentar i detta inlägg, två lotter om du dessutom länkar med någon av nedanstående bilder hos dig. Skriv i kommentaren hur många lotter du tar.





Tävlingen pågår januari ut, hoppas ni vill vara med!



Lycka till och TACK för att ni kikar in här hos mig godingar!!


Kraam Jenny♥♥

379 kommentarer:

1 – 200 av 379   Nyare›   Senaste»
Susanne sa...

Hej Jenny!
Kul med tävling...klart jag vill vara med, jag länkar till dig med ;)
Preben hälsar och tackar till Gösta ;)
Kram Susanne

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jag är självklart med, så 1 lott för mig :)
kram

Rose Garden Malevik sa...

Jag e med :)
Klart jag vill ha en PRICKIG pajform :)
Ha det gott J-P
Kram från Din V H-B

Annika Christensen sa...

Gillar verkligen de prickiga formerna har en men satsar på en lott så jag kan få en till.
Trevlig blogg du har
Annika

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag blev kär i alltihopa! Är gärna med om 1 lott och håller tummarna för mig själv! :)
God fortsättning på nya året!!! Må gott!

Teija sa...

Jo 500. postaus, vau!!! Mukaan arvontaan, aivan ihana palkinto :)

Myssel sa...

Grattis till dina 500 inlägg!
Hoppas på tur! Gillar verkligen alla dom sakerna men särskilt pajformen!
Så jag tar en lott.

Carin sa...

Halloj vännen! Men GRATTIS!!! Inte illa!!! 500 inlägg.... Wow.... Och kul för oss som gillar att följa livet i Kråkered! =)) Alltid lika mysigt att kika in hos dig! Självklart vill jag vara med på din utlottning! Länkar från Finabo så klart....

Ha en härlig lördagkväll! Kraaam Carin

Skogslyckan sa...

Vill jätte gärna vara med! Länkar och kniper två lotter. Ha en fortsatt fin helg och grattis till 2 år med bloggen!
Kram Pia

Lantligt i smultronbacken sa...

Härliga Green Gate. Jag vill gärna vara med i den fina utlottning och länkar från mig.

Kram Teres

20-talshuset sa...

Gokväll i stugan! Jag är imponerad!! Du är så flitig och har så mycket fint att visa. Kråkered äger! ;-) Jag är gärna med i din tävling och länkar till den jättesöta pajformen. Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram Anna

Unknown sa...

Grattis! Blir riktigt imponerad :)
Klart jag är med på utlottningen och jag länkar så klart ;)
Kram Maria

Margot sa...

Grattis till 2 år och 500 inlägg,
imponerande:-)
Vill gärna vara med i din tävling och länkar från min blogg för 2 lotter!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Margot

Fröken C sa...

Så söt pajform!
Är gärna med o deltar:)))

Kram C

Hanna sa...

Hej kära du!
Självklart vill jag vara med i tävlingen och jag länkar förstås.
kram
Hanna

Anonym sa...

Tävling är alltid kul, helst när det är saker från Greengate som vinst!! Hoppas på tur!
Har ingen blogg så det blir en lott för mig.
Kram Malin

malinwennroth@hotmail.com

Vikkan sa...

Tiden går fort när man har roligt!

Din blogg är bland mina topp 5 favoriter och jag gillar att du blandar gammalt som nytt i ditt hem. Önskar jag vore lika duktig på inredning som du, men det ligger tydligen inte för mig det där.

Klart jag vill vara med och tävla och i vanlig ordning länkar jag inne hos mig så TVÅ lotter hoppas ska bringa lite tur denna gång!

Kram Vikkan

Malin sa...

Hej sötis, jag är med och vill vinna den prickiga pajformen, känner att den kommer att bli "jag" när jag transcenderas från gamla Malin till bullbakande morsa. Vinner jag den så bjuder jag på kaka när du och P svänger förbi oss här i JKPG.
Kram och bye

Norregård sa...

Grattis!!! Jag vill vara med, länkar oxå;o)

Kram Malin

Anonym sa...

Hej! Jag vill också vara med och tävla om de fina vinsterna! Mvh Maria

WilleBus sa...

Hej!

Vill gärna ha en lott och fortsätter följa ditt liv här på bloggen / Jennie

Riitta sa...

Onnea!Mukana tietenkin ihanan palkinnon arvonnassa :)

Mollymera sa...

Åhh, vad fina saker från Green Gate. Fin blogg du har, brukar kika in hos dig. Har länkat från min blogg ;-)
Kramis

Maria sa...

Roligt med tävling! Klart jag vill vara med - länkar naturligtvis.

Louise sa...

Grattis till dina år och alla dina inlägg Jenny!! Hoppas det blir myyyyycket till ;) Klart jag är med på din fina tävling och länkar det gör jag också (imorgon bitti då jag har dotterns dator som accepterar bilder, min är ju just nu på krångelhumör ;( ) Skön söndag!

Åppå Källbackan sa...

Jag brukar inte delta i tävlingar, men vem vill missa denhär?! ;) Jag ska till och med debutera i länkningen, så två lotter för mig! :)

Kram Sandra

Anttoska sa...

En prickig pajform vore fint! Ha det så bra.

Fisken Svea sa...

Hittade länken hit på dotterns blogg (Åppå Källbackan) och vill också delta i utlottningen med en lott! =)

Bella sa...

GRATTIS till dina 500 inlägg :) Så kul att du bloggar och delar med dig av ditt liv!!

Självklart vill jag vara med och tävla om den fina formen!!!

Kramar Bella

betong ute och inne sa...

Hej Jenny...
Självklart vill jag vara med...kul, jag tiden går så snabbt...
jag länkar så klart din bild på min sida...
Kram ha det gott, Malin

Lilla gårdshuset sa...

Wow vilket pris! Jag vill vara med såklart. Tar 2 lotter.

Kramis/Heléne

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hejsan Jenny, stort varmt GRATTIS till 2åriga bloggen och dina 500 härliga inlägg :-) Det är så mysigt att "hälsa på" dig här på bloggen på den dagliga rundan...

Jag länkar med glädje till dig :-) Så TVÅ lotter TACK :-)

Nu håller jag tummarna stenhårt och hoppas att turen VERKLIGEN är på min sida denna gång...!

Stor stor kram Helena /Franska liljan

Snäckskalsdalen. sa...

Och jag vill vara med på 1 lott, tackar!
2 år, 500 inlägg, inte dåligt, men så är det en ovanligt fin blogg också! Gratulerar!
Agneta kram

Joana sa...

Onnea Jenny!

Mukana kahdella arvalla, ihana palkinto!

Terveisin Joana

Rosor och Pioner sa...

Grattis till 500 inlägg.
Vill vara med och tävla, vilka fina priser...den fina prickiga pajformen, hoppas turen är på min sida.
Länkar och tar 2 lotter
Kram

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja tack vill vara med om lotteriet. Brukar inte ha tur men har faktist vunnit i 2 blogglotterier på 3 mån.
Hoppas oxå nu på tur.
Grattis till 500 inlägg ! Det var inte dåligt!
Kraam
Sanne

Birgitta sa...

Hej vännen och grattis till dina två år på bloggen. Fina vinster du lottar ut och dem vill jag vinna, så det är bäst att ta 2 lotter.
Nu håller jag tummarna.
Kram Birgitta

Ingaredstoka sa...

Grattis till 2 år på bloggen och så många inlägg! Jätteroligt att följa dig på dina äventyr, så helt klart vill jag ha en chans att vinna det fina priset! Håller tummarna <3
Kram Susanne, nästan grannen... :o)

Vit som snö sa...

Grattis Jenny!!! Wow, vad du gjort inlägg! 2 flitiga år som gett oss bloggläsare nöje:) Tack!
Jag vill vara med i din tävling såklart:) Och länkar från mej.
Kram Cilla

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Grattis och tack för alla dina ljuvliga inlägg! Jag tycker det är så härligt att besöka ditt vackra hem och blogg. Visst kommer jag ihåg den dramatiska händelsen med dina höns.Önskar också att de har det bra i sin hönshimmel.
Hoppas du kommer att fortsätt med många, många flera trevliga inlägg.
Klart jag vill vara med i din fina utlottning.
Gör en liten länk.
Kram och ha det gott!
Raina

Unknown sa...

Hej vännen min!
Grattis till både 2 år och 500 inlägg!! Bra jobbat!! :) Om ett par månader fyller min blogg ett år - knasigt vilket liv man har fått iom bloggandet! Skulle aldrig vilja vara utan det!!

Jag tar sååå klart 2 lotter! Länken ligger uppe och kommenterar gör jag nu, alla chanser för att vinna så klart! Det är verkligen en superfin vinst du bjuder på!

Ta hand om er och stoooora kramar!!

Helene sa...

Hej Jenny!
Grattis till 500 härliga och inspirerande inlägg och till 2-års dagen! Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna och tar två lotter!
Må så gott!
Kramar, Helene

Sunnanvind sa...

Hej Jenny,

jag vill gärna vara med och tävla, jag länkar också såklart!

Kram Carina

Majas skafferi sa...

Hej! Kommer faktiskt ihåg första inlägget jag läste hos dig- de där stickade dockorna handlade det om,satt de bak på en cykel?.. jag hade likadana när jag var liten!
Grattis till 500 inlägg och jag vill gärna delta i utlottningen! 2 lotter till mig! :)
Ha det bra!

cat sa...

Åhhh 500 inlägg! Respekt ;D Vad härligt att fira med en tävling.
Jag länkar så klart, vilket ger mig dubbelt så många lotter, dvs 2 st.
Ha de gott. Catarina

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott:) Fin vinst!
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Signe 1 sa...

klart jag är med i din tävling vännen (älskar ju gg) och stort grattis till 500:e inlägget , vad skooj!! själv har jag gjort 452 st:-)) ha det gott!

stora kramen s.

Karin - Mina Rum sa...

Grattis i efterskott på 2års dagen! Jag är gärna med och tävlar. Två lotter, så klart.
Kram!

Mia sa...

Givetvis vill jag vara med och tävla. Och grattis till det 500:e inlägget!

Vekarus sa...

Onnea! Toki sitä pitää osallistua, vaikkei taida taaskaan onnistaa, kun kilpailijoita ilmenee pilvin pimein :-)

Nauttikaa sunnuntaista!

Lyckoslanten sa...

Ber att få gratulera till de två åren och alla dessa fina 500 inlägg! Jag vill gärna vara med och tar två lotter! Gillar Greengate! :o)

Therese sa...

Men redan två år, tiden går fort då man har roligt :-D gillar skarpt att kika in hos dig! Så jag är gärna med och firar genom att knipa en lott, gör green gate är ju så härligt!!! KRAM
Therese - Sockenvägens Söta

Anonym sa...

självklart vill man vara med och hoppas på tur!
dojjan74@hotmail.co (1 lott)

Maj-Len sa...

Javisst vill jag vara med. Och priserna passar mej precis eftersom jag brukar baka pajer och muffins! Deltar med 1 lott.

mlaymark@gmail.com

Anonym sa...

Vilken vinst!!!! Härliga Greengate. Grattis till alla besökare och en trevlig blogg!! Deltar med en lott.
Britt

britt.jonesig@telia.com

Färjtorp sa...

Hej! Det blir fort många inlägg, härligt jobbat!
Jag vill såklart vara med i din tävling, men så fiiina saker =)
Jag länkar hos mig oxå.

Kram Johanna

Anneli sa...

Hejsan.

Grattis till dina år med bloggen, tiden går fort när man har roligt.

Vill gärna vara med i din utlottning och länkar inne hos Hemlyckan.
Fina saker du hittade att lotta ut, den söta pajformen med en god jordgubbspaj.......håller alla mina tummar!

Ha det gott,
Kram Anneli.

Call design sa...

Tack för alla fina inlägg, hoppas att det blir många fler!
Jag tar chansen att delta i lotteriet!

Anonym sa...

Grattis till två år med bloggen och till 500 inlägg =)... och grattis till en jättefin blogg!
Första gången jag är här.... men jag kommer tillbaka =)
Jag vill jättegärna vara med i din tävling och anmäler mig till 2 lotter.
Nu ska jag kika vidare bland allt det fina här hos dig!
Ha en fin söndag!

Lauras gård sa...

500 inlägg, det var inte dåligt! Jag har inte läst alla, men de flesta. Jag är gärna med och firar och tar två lotter. Kram Stina

Villa Vinkelhaken sa...

Hej Jenny!
Oj! 500 inlägg det var bra gjort!
Jag gillar din blogg. Det är en av mina favoriter! =)

Jag länkar med bild hos mig. Så 2 lotter tack!
Nu hoppas jag på tur. Greengate har ju så underbart fina saker!

Kram Jenny

himlaverket sa...

Grattis till välbesökt blogg å till två år av bloggande...
Länkar inne hos mej å norpar två lotter ;)
kram ullamaria

Anonym sa...

Hej Jenny.
Tack för 500 inlägg och en härlig blogg som jag följer.
Klart vill jag tävla om Greengates underbara pajform och muffinsformar
Hälsar
Lena i Kalmar

Annas tipsblogg sa...

Åh så fina saker - vill jättegärna vara med och har även tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/pajform-muffinsformar-och-servettet.html

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till två år och du har varit flitig med inlägg, det tackar vi för. Jag saknar dina höns, dom var en frisk fläkt i Blogglandia. Är ju såklart gärna med och firar, och gör en länk.
Varm kram
AnnaMaria

Anette sa...

Vill gääärna vara med i din utlottning! Fina grejor. En lott till mig=)
Kraaam/Nettan

Andrea sa...

Herregud vilken läcker pajform, den skulle jag så hemskt gärna vilja vinna. Den skulle kunna rymma en riktigt fin liten blåbärspaj på dotterns födelsedagskalas i mars.
Jag tar självklart två lotter, och länkar här:
http://frusvensson.webblogg.se/oppen/2011/january/jag-tavlar-hos-jenny.html

God fortsättning!
/Andrea
andrea.sandell@gmail.com

Norrfrids Eija sa...

Vill såklart vara med, med länk och allt! Två lotter tack!
Eija

Angelica sa...

Jag är med! Har två lotter :)

http://linchies.blogg.se/2011/january/tavling-hos-jenny.html

Kram!

angelica.ljungkvist@live.se

Åsa sa...

Jag är gärna med och tävlar med en lott.
mvh Åsa
cedergen@telia.com

Nyanser av vitt sa...

Grattis till 2 år och 500 inlägg och många många besökare. Jag är gärna med i din fina utlottning och tar två lotter.
Kram Agneta

liselotte sa...

Hej! Är jättegärna med och tävlar om denna fina vinst, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/pajform-mm-31-jan.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Grattis till dina 2 år:)
Klart jag vill vara med och tävla! Jag tar 2 lotter och håller tummarna!

Kram Susanne

ANNIKA sa...

Jag vill gärna vara med och tävla och hoppas få förgylla vardagen med en vinst...
gustafsson.57@hotmail.com

Maria sa...

Jag vill också vara med i denna utlottningen! länkar på min blogg.
maria

Susanne sa...

Grattis min vän..Vet du 8 Januari har jag bloggat i 2 år och har 576 inlägg..Oj oj inte klokt,,så det kommer snart en utlottning här också..men nu vill jag gärna vara med i din,,länkar..kram till resten av dagen..

Unknown sa...

Hej min bloggvän!
Jag vill vara med såklart! Härliga vinster!

Grattis till dina två bloggår, tiden går fort när man har roligt:)
Hoppas du bloggar på fortsättningsvis också

Två lotter till mig!

kram Anna

alegni sa...

varmt grattis min vän! jag vill gärna vara med i utlottningen med två lotter, och så hoppas jag att du fortsätter att blogga lika flitigt (eller ännu flitigare framöver) :)
kram och skön söndag!
ingela

Ann-Sofi sa...

Åh jag älskar verkligen prickigt och skulle verkligen behöva en ny pajform, den jag har nu fick jag för 17 år sedan. Mvh Ann-Sofi Karlsson

Joyforhome sa...

Grattis till 2 års jubileum !!! :D

Kramar Malin

Ann-Loise Karlsson sa...

Grattis till jubileumet :-)
Klart att jag vill vara med i den lilla tävlingen och börja bakverksåret med nya fräscha saker är aldrig fel.
Önskar en god fortsättning på det nya året, kommer hålla koll på din blogg :-)
Mvh
Ann-Loise
classic_945@hotmail.com

Systeryster och jag .... sa...

Hej
Jag vill också vara med och tävla

Anonym sa...

Hej! Grattis till 500 bloggar. Själv har jag hängt med i ett halvår. Du ger mycket insperation och energi. Vill gärna vara med i utlottningen av pajform och formar. Kram Marie i Mysebo

Annas Lycka sa...

Jenni
Såklart vill lilla jag så gärna vara med:) Jag länkar följer....precis som man ska ;)

Håller tummarna det gör jag med..... :)

Ha en fin vecka nu och hoppas att allt är bra med dig gumman. Stor kram Anna

Hem ljuva hem sa...

Oj så många som vill tävla redan..hoppas man har en liten chans i alla fall :-) Grattis till dina 2 år på bloggen, själv närmar jag mig 1.årsdagen till våren.
Jag länkar och tar 2 lotter på vägen ut..
Kram Anneli

Anonym sa...

hei,
jeg og vil være med. spennende ;-)
ha en fin uke, mvh Tove
mailadr; dideidem@online.no

Lissboden sa...

Hej Jenny!
Grattis till alla dina fina och intressanta inlägg samt till dina två år i bloggvärlden.
Jag vill förstås väldigt gärna vara med i din fina utlottning av Greengate som jag inte köper ifrån längre tyvärr.
Jag länkar dessutom på min blogg.
Ha en fin vecka!
Kram från Maria

Cathrine sa...

Grattis till dina två år i bloggvärlden!
Jag vill gärna vara med i din utlottning och nu håller jag tummarna för mina två lotter.

Kram Cathrine

Lotta sa...

Jag vill naturligtvis vara med och prova lyckan!
Länkar med bild från mig!

Kram Lotta

Inga-Lill sa...

En bakglad farmor känner sig manad att vara med. En lott,Tack. Nu håller jag tummar och tår,hoppas på att det är en vinstlott jag får.Grattis till två år! :-) från Inga-Lill famwarnil@hotmail.com

vitadrömmar & små kottar sa...

Åh grattis till 500stycken inlägg Tjejen!!
Jag blir väldigt glad av din blogg!
Så jag tar en lott och hoppas på vinst=)
Kram från Eleonor

Lantligt i stan sa...

Grattis till 500 inlägg! Jag älskar Greengate och är gärna med i utlottningen! Länkar från min sida och tar 2 lotter.
Kram Anki

Josefine sa...

Tar en lott. fr0stskadad@hotmail.com

Anna sa...

Vilken mysig tävling! Bloggar är fantastiska! Det bjuder på så mycket roligt! Jag är med i tävling med en lott!

Har en tävling hos mig om det kan vara intressant!

Anonym sa...

Jag heter Johanna och är gärna med!
Jag ställde en fråga i ett tidigare inlägg om er fina altandörr med spröjs..var den kommer ifrån... hoppas du har tid att svara.
Grattis till så många inlägg!
Johanna

Isabelle sa...

Är gärna med, tar en lott!
bellusss@live.se

Carina sa...

Hej Jenny!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir alltså 1 lott för mig.
Ha det gott!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Anonym sa...

Fina vinster och jag vill gärna ha en lott.
Hälsning Barbro
barbroaxelsson@telia.com

Farfars stuga sa...

Grattis till dina 2 år! Du har en mycket härlig blogg som jag gilla att läsa.

Klart jag vill prova lyckan och skriver namnet på två lotter.

Kram Cia

Tanja sa...

Jag tar 2 lotter. Länk och bild i min sidebar.

Mvh Tanja

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag vill vara med! Jag länkar gärna så då tar jag två lotter!
Ha en fin vecka!
/Lisa

A House With A View sa...

Wow vad många som är med i tävlingen, shit - olycksbådande, haha. MEN, jag ger mig ALDRIG!! Självklart vill jag vara med i din fina utlottning och ett STORT GRATTIS till dina framgångsrika bloggår, men jag är inte förvånad - det är roligt att kika in hos dig tycker jag, liksom flera!

Länkar hos mig och deltar alltså med två lotter!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Hjemmekjær sa...

Hei hei Jenny!
Jeg vil gjerne bli med:) 1 lodd til meg:)
Håper du har det bra! Ønsker deg en fin ny uke!

Bollan sa...

Wow grattis jenny till 500 inlägg!! Mycket både roligt, trevligt, mycket inspiration och lite sorg har man fått läsa. Och jag hoppas att du kommer göra minst 500 inlägg till. Och jag skulle absolut inte missa en sån här tävling så två lotter häråt så klart.

Kramizzar

Ylva sa...

vill gärna vara med så klart. Jag satsar på en lott!
/Ylva

AnnapåGrönkulla sa...

Grattis till 500 inlägg! Hoppas på många, många fler :)
Jag vill såklart också vara med och tävla. Har länkat också i högra spalten:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Unknown sa...

Jag är gärna med i din fina utlottning.
Länkar från mig = 2 lotter :)
Kram Ing-Britt

Mamma Mia sa...

jag är klart med i svängen med en lott

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Jag älskar Greengate och kan ju bara inte motstå den här söta tävlingen!

Jag har också länkat till dig från mig!

Kram!

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Jag vill gärna vara med då Greengate är en av mina favoriter!

Har länkat från min sida också.

Kram!

Therése sa...

Hej!

Jag vill så klart vara med och fira din blogg! Jag länkar med bild från min blogg. Ha en bra vecka!
Therése

En helt vanlig Isabell sa...

Jag vill vara med såklart! :-D Gav ett sånt där pajfat till mamma då hon fyllde år, men jag vill också så gärna ha det. Men söta lilla mamma fick det så nu hoppas jag att vinna detta :-)

mail: bellybus@hotmail.com

En helt vanlig Isabell sa...

Här har jag länkat för en extra lott, vill verkligen vinna! :-)

http://belllybus.blogg.se/2011/january/greengate.html

mail: bellybus@hotmail.com

zαnуα ♥ sa...

Tack för alla dina intressanta inlägg, hoppas på mängder till =)) Jag tar två lotter, har länkat i min sidebar på www.zanya.se
Kram och tack för chansen att vinna detta fina <3

Spacegirl sa...

Vilken mysig blogg du har :-)
Jag är gärna med, jag ÄLSKAR greengate :-)
Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/31-januari-vinn-pajform-muffinsformar-se.html

Spacegirl_@spray.se

Systrarna Virrpannor sa...

Åh vilken härlig prickig pajform :)
Vill gärna vara med och tävla.

Länkat så klart, så jag tar gärna 2 lotter!

Kram Mia

Älskade pion sa...

Ojj,vad många som ville vara med i din fina utlottning.Jag vill också vara med,länkar så klart,två lotter alltså.kram vännen. Ulrika

Evelina - mamma till meja lee - loon@live.se sa...

Älskar pajformen och måste självklart vara med och tävla! Har andra saker från greengate i köket också :)

Evelina - Mamma till Meja Lee - Loon@live.se sa...

Har förresten länkat också såklart:http://loon.blogg.se/tavlingar/2011/january/fina-priser.html Så två lotter! :)

Maritas Maskor sa...

Hej Jenny,
Vilken fin blogg du har!
Jad är gärna med och tar chansen att vinna den superfina pajformen.
Jag länkar gärna på min blogg!

Entre o campo e a cidade sa...

i have no luck in this, but lets try again!!!
Congragulations for the wonderful blog! I discovered today!!!
Thank you for this
Love from Portugal,
mila

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Jenny!

God fortsättning vill jag önska dig först!
Det var ett tag sen men nu är jag tillbaks!

Vad roligt med utlottningen och vilka fina vinster du har :)

Jag är mer en gärna med och så klart vill jag ha 2 lotter!!!

Ha en fortsätt bra måndag!
Vi hörs mer nu måste jag natta min minsta!

Kram Sirpa

Vita huset 28 sa...

Hej klart jag vill vara med, de va ju så vårigt o fint :)
O grattis till 2 år o sååå många fina inlägg!
Länk ligger uppe så 2 lotter tack.
Ha de gott
Kram Camilla

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, jag vill så gärna vara med!
Jag kniper 2 st lotter då jag länkar från min blogg också!

Kram Åse

NemisMamma sa...

Jag kan bara ta en lott och hoppas det räcker! Blev så sugen på att baka paj med min lilltjej när jag såg detta! Grattis till två år!

House number 15 sa...

Grattis!

Såklart vill jag vara med i utlottningen!
Får bli två lotter.

Ha det gott!

Kram C

Jenny sa...

Halloj!
Kul med tävling och roligt att du kommit upp till 500!!!
Jag tar gärna 2 chanser och länkar :)
Kram Jenny

Emma sa...

Vilken underbar vinst! Givetvis vill jag vara med och tävla ochjag kniper två lotter då jag länkar hit i min blogg. http://livetssmaprojekt.blogspot.com
Nu håller jag tummarna hårt!

Gillberg sa...

Ja tänk va mycket man har att dela med sig av... 500 inlägg!! Inte illa det du!!

Jag vill gärna vara med i Din fina utlottning! Länkar såklart för extra vinstchans!

Mvh Ellinor på Gillberg

Svenska Blomsterbloggar sa...

Jag e med! Prickig pajform hade inte varit fel ;)
1 lott till mig alltsa!

Kram
Em

Lena sa...

Vilken härlig blogg.
Jag vill jätte gärna vara med och tävla :)

Elsa och Helena sa...

Hej Jenny! Vilka fina vinster! Hoppas på TUR:) Länkar så det blir två lotter. KRAM Helena

ååååååååå sa...

Självklart är jag med!!!
Tar 2 lotter och länkar från mig! =)

Kramar Verra

Anonym sa...

Hej!
Självklart jag vill vara med. En prickig form hade inte varit fel. Tävlar om en lott.

Kram /Ingela/

imoolsson@hotmail.com

Rester till middag sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar om de fina sakerna!
De ser så vårlika ut!

Jag länkar med bild från min blogg!

Ha´en bra dag!

Malin W sa...

Hejsan!
Grattis till 2 härliga bloggår och till den super fina blogg=)
Jag vill gärna va med och tävla. 1 lott har jag då jag inte är super teknisk och därför inte länkar vidare=)

Cathrin sa...

Tänk vad åren går när man har roligt. Önskar dig fler fina bloggår! Jag kniper två lotter och håller tummarna.

Kram
Cathrin

Humlans Lott sa...

Är svag för prickiga saker så jag vill absolut vinna den fina formen. Två lotter önskas...
och massor av tur!

Grattis till 2åringen!

Country Hill sa...

Men himmel och pannkaka Jenny har aldrig sett så många kommentarer! Självklart vill jag också vara med och fira och länkar så klart hos mig.
Grattis till Din fina blogg!
Kramar Lena

Linda sa...

jag är gärna med och tar två lotter

http://lindatavlar.blogspot.com/2011/01/formar-311.html

Annelie sa...

Jag är med, en lott!

fox_box005 (at) hotmail.com

Marie//Tekla Maräng sa...

Grattis till bloggens två årsdag och alla dina inlägg.
Ja här var man inte snabb att anmäla sig men jag hoppas på turen.
2 lotter tar jag med mig.
Kram;)

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Vilken underbart fantastisk vinst du lottar ut!
Jag ber om två lotter eftersom jag länkat från min blogg.
Tack för att jag får delta!
Hej från Loo.

Vit dröm sa...

Oj så många tävlande! men jag gör ett frest ändå, två lotter tack, jag länkar från min blogg:)
Ha det fint!
Kram Anna

Ylva sa...

Hej!
Jag är gärna med i utlottningen.
Jag länkar från min blogg så jag tar två lotter tack.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Wow vilken toppenutlottning!!! Jag vill mycket gärna vara med och jag vill ha två lotter för jag länkar också!!

Ha det så fint!
Kram,
Regina

care69 sa...

Jag är gärna med! Två lotter.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/01/31-jan-vinn-pajform-muffinsform-och.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hej och stort grattis.
Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar från min blogg.
Ha en fin fortsatt vecka.

emelie med busungen elliott o sessan leila sa...

jag är gärna med,satsar på två lotter =)

har länkat här: http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/januari-ut-pajformmuffinsformar-och-servett.html#comment

emjo_83@hotmail.com

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Oj vad fin blogg och grattis till alla 500 inläggen,är jättegärna med i din tävling så fina vinster,tar två lotter och länkar från mig.

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar, chansar på 2 lotter =).
Min länk:
http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2011/january/31-jan-vinn-pajform-muffinsformar-och-serv.html

Mvh//Anna Vid
melinasmamma@live.se
http://gulligamelinasmamma.blogg.se

Mia sa...

Självklart vill jag vara med i din utlottning. En prickig pajform skulle passa fint i mitt nya kök som skall bli liter mer pastelligt, prickigt och blommigt.
Jag tar två lotter och hoppas på tur.

Kul att du vill vara med i min utlottning, lycka till!

Kram Mia

sandra sa...

Hej!
Ååå vilken fin pajform och tillbehören =)
Jag är gärna med och tar en lott.

Mvh Sandra

Annies Blå sa...

Hej Jenny! Grattis till två-årsbloggandet! Jag vill gärna vara med i din utlottning, jag länkar förstås och tar två lotter!
Kram/Annie

Anonym sa...

Jag är med:)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Liz sa...

Hej!
Jag kommenterade tidigare med ett Bloggerkonto och det är ju galet, jag har ju blogg.se.
Så jag gör om och gör rätt :)

Jag är gärna med och tävlar, tar två lotter och din länk hittar du här:
http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/jenny-tavlar-ut-formar-och-servetter-fran-gre.html

Hälsningar Liz

Anonym sa...

:) first time visiting your blog.... like it !
Enjoy your evenening :)
corinne

Unknown sa...

Jag vill vinna! ;-)

Tar 2 lotter, länkar hos mig så klart.


Kraaaaam

Ullis sa...

Grattis till 500 inlägg, Jenny!
Deltar gärna med en lott.

MAMMAFIA sa...

Jag är gärna med!
Tar en lott och hoppas på turen :)
//Fia

Sofia sa...

Jag drar en lott och håller tummarna hårt hårt hårt! /Sofia

maria lever sa...

Vill jättegärna vara med! Länkar i högerspalten inne hos mej!

Cecilia sa...

Jag är gärna med i utlottningen. Har även länkat på min blogg så jag kniper 2 lotter :)
/Cecilia

Anonym sa...

Hej! Jag är självklart med och tar 2 lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2011/january/31-jan-vinn-pajform-muffinsformar-och-serv.html

Hoppas på tur!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

Unknown sa...

hej=)
jag är med med två lotter
har länkat http://bitskemma.blogg.se/2011/january/kaksaker31jan.html

lakritzflicka@hotmail.com

Coolaannna sa...

Hej!

Oj oj oj vad kommentarer! Det betyder att din fina blogg har många besökare! Jag har varit inne och kikat och den är verklgen jättemysig!

Jag har länkat också til din sida så jag är med i ditt lotteri med två lotter! :)

Kram Anna

Emma sa...

En lott till mig! Älskar allt som är rött med vita prickar på :)

Maja sa...

Jag är gärna med i tävlingen! En lott :)

Linda sa...

Jag är med & tävlar med en lott genom denna kommentar! =)
Lindali__88@hotmail.com

tynderöhemmet sa...

Hej!!
Wow hittade din blogg idag, jag bara njuter.
Så kul oh läsa oh kolla.
JAg vill vara med oh tävla jag länkar så det blir två lotter
Ha det gott

Anonym sa...

Ja e me o tävlar !! ;D

2 lotter*

Länkat här; http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/january/pajform-kakformar-och-servetter.html

jag_jessika@hotmail.com

Helena - ullvi32 sa...

Wiihii! Snor med mig 2 lotter och går tillbaks till mig och länkar. Håller alla tummar och tår =)

Kram H

Unknown sa...

Oj! Så fint! Klart jag är med!

Länkat från sodersfix.blogspot.com

Håller tummar och tår!

Malin sa...

Oj vilken fin Greengate!Men så många kommentarer redan:)Bäst att jag tar 2 lotter för att öka vinstchansen:)
Hälsn. Malin

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Jag är med! En lott till mig!

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilken fin tävling, den får man inte missa.
Det går ju väldigt bra för dig och din blogg och det förstår jag:-)Den sista januari fyller min goa son år, så jag hoppas på tur.
Länkar, så två lotter tack.
Kramis Susanne

Unknown sa...

Oj så många som vill vara med och slåss om ditt gulliga pris! Kanske inte så stor chans då men jag provar iaf ;))
Två lotter tack!
Ha en fin helg om vi inte hörs innan!
Kram Allis

Ett ögonblick sa...

Hej Jenny!
Rött passar perfekt hemma hos mig!! så självklart vill jag vara med i din fina utlottning:) jag länkar också så klart!

Trevlig helg!
kram lisamaja

Sandra - mamma till Molly sa...

Hejhopp! Jag är gärna med och tävlar och tar 2 lotter. Pajformen var ju hur söt som helst!

+ länkat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/january/vinn-pajform-muffinsformar-och-servetter-3.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

LadyNight sa...

Spännande med tävling...självklart vill även jag vara med...är lite besatt av muffinsformar :) Har länkat från sidomenyn (under "Tävlingar") på min blogg.

/LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com

Mia sa...

Ååå en sån underbar pajform. Me like!
Deltar med en lott. Hoppas turen är min denna gång :)

Caroline sa...

Härligt pigga vinster! Jag är med i tävlingen! (en lott)

Bodil sa...

Jättefina vinster! Jag vill vara med! (2 lotter)

http://livpahimmelsnas.blogspot.com

Anonym sa...

Hej!
Jag har precis hittat hit till din fina blogg och hit kommer jag garanterat att återvända!
Jag vill vara med och tävla och jag tar två lotter.
Länk; http://hannafias.blogg.se/2011/january/vinn-pajform-mm-fran-greengate.html

Ha en fin dag!
Mvh Hanna

samuelsson79@hotmail.com

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Jeg prøver lykken med 1 lodd..Klem Linda:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg er såklart med på denne, linker og kommenterer :) 2 lodd. -og du, titt innom bloggen min, du har vunnet en trøstepremie i mitt nyttårsgavedryss, bare noen få igjen, så nå må du finne deg en premie ;) *♥*

Livingroom sa...

Underbara vinster. Älskar Greengate ...speciellt nu till våren. Deltar i din utlottning och länkar med bilden från min blogg.

Carita sa...

Åh, sicken nice tävling. Jag tar 2 lotter.
Länken finns här:
http://turkost.blogspot.com/2011/01/pajform-mm.html.

Ha en fin helg! Mvh; Carita
turkost@gmail.com.

Emma (lillsyrran) sa...

åh jag vill vara med och tävla, tar två lotter då jag så klart länkar!

Kram Emma

Mamma Miaa - Gravid sa...

2 lotter för mig.

Jag har länkat här :) http://actioonradar.blogg.se/2011/january/tavling.html#comment

Supermysig blogg för övrigt.

Sweet Passion sa...

Hej,jag skulle jättegärna vilja vinna detta underbara,älskar allt med bakning att göra.hoppas du besöker mitt ställe på www.smulansbakblogg.blogspot.com
Mvh Simone

Marit Johanne sa...

Å, så flotte ting du lodder ut! Vil veldig gjerne vinne dette :) Jeg har linket med bilde på bloggen min, så 2 lodd på meg!

Johanna sa...

Jag är med och tävlar :)
Det blir en lott.

Mvh, Johanna
johanna.soderback@gmail.com

Erika Wilhelmsson sa...

Oj det var många som var med och tävlade här! :) Jag tävlar med 2 lotter! Jag har länkat i min blogg: http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html

Grattis till 500 inlägg :)
Kram
Erika W

Nylyckan sa...

Hej Jenny! Tänk att det redan gått två år sedan jag började att blogga med dig. Jättefina priser från Greengate. Jag är gärna med och håller tummarna. Länkar såklart! Kram Åsa

Linda sa...

Hej vilken blogg. Så mycket att läsa.
Tar två lotter

Plupps krypin sa...

Den underbara formen är jag gärna med och tävlar om. Grattis till de 2 åren.

Chapmans dagbok sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna från Greengate. Jag länkar också så det blir två lotter. Jag vill också beundra din blogg. Mycket trevlig läsning. Hälsningar Ing-Mari

sinikka sa...

Hej! Fin sida. Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna från Greengate. Länkat har jag också gjort så det blir två lotter.

Anonym sa...

så fina vinster, jag tar gärna 1 lott.

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg kram Linda

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 379   Nyare› Senaste»