söndag 20 november 2011

Finfina vinster!

Hej på er!

Jag har haft turen med mig och vunnit  2 bloggtävlingar på sistone:)

Den första var hos Susannes Gård, där vann jag det här lilla keramikspöket från Öländska Lamm och Lera!

Visst är han söt?? Ser lite lagom "läskig" ut;) Till våren ska jag sätta ut honom på en pinne i rabatten, tills dess får han bo på tallrikshyllan i köket.



Min andra vinst var speciell, det var nämligen en personligt målad tavla! Den är gjord av Iréne med bloggen Skifferhusets dotter Linda! (kika förresten in hos Iréne om du inte redan gjort det. Hon bor i ett fantastiskt hus, hennes blogg hittar du här! )
Visst är den fin?! Jag blev så glad när jag öppnade paketet, tänk att Linda tagit sig tid att måla en tavla just till mig:)


Tavlan hittade sin plats ovanför byrån i sovrummet! Där bryter den av fint med sin blåa färg  mot allt det vita.

En bit Finland kom med på tavlan oxå! Ni som hängt med mig ett tag vet ju att jag älskar mitt kära fädernesland:)



Tack än en gång Susanne och Iréne för de fina vinsterna!

Ha en trevlig kommande vecka allihopa!

Kraam Jenny

32 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
så fina vinster..
ha en mysig helg
kram
sandra

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Vilken tur du har!! Grattis till dina fin fina vinster:)

Kram Susanne

LOTTAS HOME sa...

Hej och grattis till dina fina vinster!
Hoppas du vår en bra vecka.
kram Lotta ♥

Vita små hjärtan sa...

Grattis vad roligt!!!! Fina vinster!
Kram Agnetha

Titta in hos Thess sa...

Vilken lite tur gumma du är,jättefina vinster och lilla spöket var väll för söt..
Hoppas helgen varit bra och tack för tipset om kalendern
Hoppas helgen varit bra.

Kram Thess

Handgjorda drömmar sa...

Vad fina vinster!!
Grattis till dig :)
(Var inne på Irénes blogg... och här snackar vi hus - så vackert!!)
Kram Marie

Graadskan sa...

Åh, vilken tur du haft! Grattis!
Fina priser dessutom! ;)

Kram!

Fru B sa...

Grattis! Vilken "turgumma" du är. Skulle inte förvåna mig om du vinner hos mig med : ) Så kul med en personlig vinst. Kram

Jenny sa...

Grattis till dig, så kul att vinna =)
Kram Jenny

Marie-Louise sa...

Vilka fina vinster. Det där spöket var ju så sött :) Åh jag vill också ha :) Kram fina

Vitspets sa...

Åhh jag gillar din vinst det lilla spöket . Undrar varför ..... Hi hi Kramar Karina

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll Jenny !

Grattis till fins vinsterna.
Så kul att vinna...
Hoppas att du har haft en fin helg.
Redan söndag och en ny vecka framför sig.

Visst är det kul att börja med köksrenoveringen.
Så klart att det kan vara mycket med att det ska gjutas grund till hela nedrevåning.
Och hela allt skagöras i ordning där men det ska bli så kul att skapa huset efter våra tankar;)

Ha det gott ! Kramar Sirpa
Ha en fin vecka !

Livet på Vestergård sa...

Så fina vinster! Tavlan är ju verkligen speciell.
Kram Kicki

Tina sa...

Det kallar jag tur, så fina vinster!

kram o ha en bra dag

Fånga dagen sa...

Hej Jenny!
Jo det är till att ha tur då, 2 vinster grattis.
Hoppas allt är bra med dig annars.
Jag vill önska dig en skön vecka nu så här före första advent.
Kram Lena

Snäckskalsdalen. sa...

Turgumma där! Vilka fina saker du vunnit! Jättefina.
Agneta kram

alegni sa...

grattis till dina fina vinster! kul att finland fick vara med på ett hörn!
i kväll kommer min systerdotter minna att vara med i den sista delen av svärföräldrarna från helvetet på tv5. kolla om du har tid!
kram
ingela

Puumuli sa...

Lyckans ost som har vunnit så fina vinster! Jag märkte genast den finska flaggan på tavlan...

Ha en trevlig vecka!

Kram
Sari från Puumuli

Unknown sa...

Hejsan!
Vilka fina vinster, grattis!
Spöket var sött och den personliga tavlan var en riktigt fin vinst.
Hoppas du haft en bra helg och får en fin start på veckan.
Kram Ing-Britt

Vardag och flärd sa...

Grattis till dina fina vinster! Roligt när man har tur ibland.
Kram Eva

Unknown sa...

Men grattis lilla Turgumma!

Har du köpt några lotter på sistone? ;-)

Måste nog checka in lite tävlingar jag med och på onsdag eller fredag blir det utlottning hos mig med.

Nu måste jag lägga ut lite auktioner på Tradera för mitt klickfinger råkade trycka hem en mollykappa i går, för liten är det med. Men den får vara morot till våren.

Kramar i massor

skifferhuset sa...

Tack Jenny för söt kommentar hos mig, ska hälsa Linda! Den blev så fin över din byrå! Lilla spöket så söt! Kram Iréne

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till de fina vinsterna!!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Anonym sa...

Grattis till de fina vinsterna...

Kram Birgitta

Vita villan på höjden sa...

Grattis till dina vinster, vilken tur du har haft :)
Spöket tyckte jag var heeelt galet söt :)
Kram
Sara

Älskade pion sa...

Vilka fina vinster,tavlan gillas.;)Ha en skön dag vännen.Kram Ulrika

Jenny sa...

Vilken tur du har, grattis!

Kram,
Jenny

Malin sa...

Inte illa att vinna två tävlingar!
Kram Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det lilla gårdsspöket på Kråkered, han är jättesöt. Och jättefin tavla, så fina vinster du fått, grattis.
Varm kram
AnnaMaria

Mariette sa...

Hej Jenny!

Vilken vacker tavla...och spöket blir ju jätteläckert att sätta ut på en pinne i trädgården till våren!

Kram Mariette

himlaverket sa...

Ja visst blir man lycklig över att vinna. Så fina grejer....
Kram ulla

Postadress Torslanda sa...

Grattis till de fina vinsterna!