fredag 25 november 2011

Utlottning!

Hej på er!

Jag har fått äran att ha en utlottning här på bloggen i samarbete med blinger.se som säljer fina smycken för kille och tjej! :)

Allt du behöver göra för att delta är att kika in hos Blinger och se vilket smycke du gillar bäst, lämna en kommentar i detta inlägg och berätta vilket du valt. För en extra lott länkar du till utlottningen på din blogg med någon av nedanstående bilder. Vad man kan vinna är ett presentkort300 respektive 200kr!




(bilderna lånade från blinger.se)

Utlottningen pågår tom 9 december, hoppas ni vill vara med!:)

Trevlig helg!

Kraam Jenny

55 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jeg synes de nydelige øredobbene med sølvblad var vakrest :) -og smykket i samme serie. http://www.blinger.se/kvinna/orhange/orhange-silverlov *♥*

Jenny sa...

Heeej, så roligt med utlottning =)
Jag kikade på ett Silverhalsband med fem hjärtan! Det skulle jag välja.
Jag länkar också för att maximera mina chanser ;) ;)
Ha en mysig fredagskväll, kram Jenny

Graadskan sa...

Skoj med en utlottning hos dig! Jag vill gärna vara med!

Skulle jag ha turen att vinna, så skulle jag köpa löderarmbandet, H1019. Men det fanns mycket fint att välja på... ;)

Jag länkar såklart hos mig, så två lotter, tack! :)

Ha en fin adventshelg!
Kram Camilla

Tina sa...

Självklart vill jag också vara med, så fina smycken Blinger har!
Jag gillar läderarmbandet 1006 bäst!
Länkar också...

kramelikram

Fru B sa...

Klart jag vill vara med i utlottningen! "Turkos och tetig" är det som skulle passa mig bäst. Tycker ju om att sticka ut : )

Fru B sa...

Glömde säga att jag länkar för 2 lotter!

Susanne sa...

Hej klart jag vill vara med,,jag hade valt silverlövet halsband det tycker jag var fint..länkar hos mig,,,Kram

Sara sa...

Vilka fina smycken! Hittade många favoriter, men örhänge Silverlöv stack ut! Måste vara min passion för naturen som styrde detta val.

Kramar från Sara

Anonym sa...

Jag är med:) Favoritsmycket är
http://www.blinger.se/kvinna/armband/laderarmband

Trevlig helg!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Millygarden sa...

Hej, klart jag vill vara med och hade då valt silverlövet.

Länkar till utlottningen!

Kram Marina

Liza sa...

Åh va roligt!
Är tokig i smycken!
Jag vill gärna vara med!
Blev kär i det söta armbandet du visade med hjärtan o pärlor!

Ha det bra!

Kram Liza

Ewa`s Galleri sa...

Spännande utlottning ,gillar läderarmbandet
Har en utlottning hos mig en liten tovad hustomte som jag gjort om du vill vara med
Ha en bra dag

A House With A View sa...

Vilken suuuuperfin utlottning!!! Jag vill jättegärna vara med i den!! Min favorit är: http://www.blinger.se/kvinna/halsband/halsband-silverlov

- så himla snyggt halsband!!!!

Länkar från mig och deltar med två lotter!!

Hoppas på tur!!!

Stööörsta kraaaaaaaaaamen aka

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla. Gillar läderbandet med 4 ringar.
Jag tar en lott och hoppas på tur.


Kram
Ingela
imoolsson@hotmail.com

Industri house sa...

Ville bara kika in och önska dig en härlig helg! Kramkram jessica.

Anonym sa...

En utlottning kan man ju bara inte missa=)
Jag gillade halsbandet med två ringar i hänget,det hade jag valt!

Nu håller jag tummarna!

Trevlig helg

MVH Sara

zaralarsson@hotmail.com

Unknown sa...

Såklart jag vill vinna bling bling från Blinger. =)

Om jag vann skulle jag helst vilja ha det här röda armbandet, art.nr D1006:

http://www.blinger.se/kvinna/armband/rott-armband

Självklart länkar jag också!

Kram Jenny!

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej Jenny!

Ååh vad fin spegelbyrån var nedan. Verkligen Carl Larsson stil över den :)

Jag gillar halsbandet med flerfärgade berlocker, tar 1 lott :)

Ha en fin första advent!
Kram kram

Birgittha sa...

Hej Jenny!
Såklart vill jag vara med i din tävling, om jag skulle vinna så önskar jag halsbandet med hjärtan!
MVH Birgittha i Småland

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fin utlottning du har, jag är gärna med. Använder bara armband så jag väljer det första i läder på armbands-sidan, brunt tyckte jag var jättesnyggt.
Ha en härlig adventshelg
Kramar
AnnaMaria

Nilla Q sa...

Hej jenny!

Tänk vilken tur jag har som hamnar mitt i en utlottning när jag tittar in här:)

Jag skulle vilja ha halsbandet med 2 ringar om jag skulle ha turen att vinna!

Passar på att önska dig en fin 1:a advent!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Fina smycken! Jag är med på en lott! Önskar dig en fin adventshelg samtidigt!

STENLYCKA sa...

Önskar dig en underbar adventssöndag!
Ha den bästa dagen ♥
Kram Raina

vitagavlar.blogspot.com sa...

Hej hej!
Jag tycker att "Sött och trendigt armband D1004" är himla fint och "Stor ring i zamak D1040". De skulle jag gärna bära på julafton! Jag länkar till min blogg!
Kram Lisa

evamar sa...

Det här:

http://www.blinger.se/kvinna/halsband/silverhalsband-med-hjartan

Och ett enda kvar i lager dessutom!

Unknown sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning Jenny. Min favorit bland dessa smycken blev halsbandet med två ringar i titan H1016.
Länkar såklart hos mig.
Kram Ing-Britt

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Min favorit är http://www.blinger.se/armband/armband-av-tunna-silvertradar

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/9-december-vinn-presentkort.html

Spacegirl_@spray.se

Vardag och flärd sa...

Jag tycker bäst om örhängena, länkar med den bilden! Det var många fina smycken och jag ÄLSKAR smycken!
Kram Eva

Lili sa...

Jag är med:)
Favoritsmycket är denna:
http://www.blinger.se/armband/sott-och-trendigt-armband

redan gillar dem på fb med namn Lili Ying.
Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Härlig tävling!
Mitt absolut favoritsmycke som jag definitivt kommer köpa är: http://www.blinger.se/kvinna/armband/armband-av-tunna-silvertradar så stilrent&snyggt!!

Extra lott: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2011/november/vinn-presentkort-pa-smycken.html

Håller tummen, kram!

Cilla sa...

1. Mitt favoritsmycke är det tjusiga armbandet längst ner i inlägget. Alltså dethär: http://www.blinger.se/kvinna/armband/armband-av-tunna-silvertradar

2. Jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/november/blingerse.html

Yasmine sa...

Det översta armbandet var superfint!
vill vara med :D

Johanna Svensson sa...

Hejsan! Trevlig tävling så är gärna med :)

1.http://www.blinger.se/man/halsband/halsband-i-sterlingsilver för vore en fin gåva till min käresta eller kanske i julklapp.
2. Jag har länkat på min blogg här: haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/11/28/6758508-tavling-presentkort-pa-300-respektive-200kr/

Ha en trevlig kväll!

Gottegrisen sa...

Jag fastnade direkt för armbandet "Sött och trendigt". Jag länkar från min blogg.


//Linda

Det Vita Drömhuset sa...

Hej.
Vad fina vinster! :)
Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha Örhänge Silverlöv
D1014.
Länkar med bild också.

Kram Åse

Anna sa...

Men så mycket fint det fanns! Jag skulle gärna vilja tävla om plexinyckeln!

Kramen

Anonym sa...

Hej! Jag skulle verkligen vilja vinna armbandet du visade (D1004)med alla snygga pärlorna./Susanne
skogsberg_s@hotmail.com

Kristina sa...

Självklart vill jag vara med!
Jag tycker halsbandet med de fyra ringarna nr. 1002. För att öka mina chanser så länkar jag på min blogg också!
Håller tummarna!
Ha det fint!
Kram Kristina

Emma sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med i din utlottning :)

Tyckte armbandet, Sött och trendigt armband
D1004 var alldeles underbart!! Vill ha!! :)

Kram

Charlotta sa...

Hej =)
Jag vill gärna vara med och se om lyckan är på min sida...
Jag skulle väldigt gärna ha det armband som är överst av dina bilder =)

ps. länkar från min blogg oxå så jag får 2 lotter

Mvh Charlotta

Anonym sa...

Jag vill välkomna dig och önskar dig en skön semester, också för att berätta att armbandet tråden srbrnih övertygande attraktiv, och även den svarta hjärtformade örhängen med ett leende, men också ledsen för att jag skriver från Serbien och jag vet att priset spelet för mig bara önsketänkande! : (
Blinger gör vackra smycken och det är svårt att välja, och inte ett misstag!
Dina bloggar är en inspiration och en massa bra saker kan ses på dem!
Bästa hälsningar!
Anica
Jag ber om ursäkt om det språkliga misstag, tack !!!!!!! Google

Anonym sa...

Tar en lott=)
Mitt favoritsmycke är
http://www.blinger.se/halsband/halsband-i-sterlingsilver

Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

ANNIKA sa...

Jag fann en del och favoriterna är
ring av tunna silvertrådar D1030
och
Armband rostfritt stål H1005
Är med och hoppas på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

TIDSOPTIMISTEN sa...

Oj vad mycket fina smycken det fanns hos Blinger. Jag vill gärna vara med i utlottningen och gillade mycket men mest örhängerna silverlöv ;) http://www.blinger.se/kvinna/orhange/orhange-silverlov

Länkar naturligtvis till tävlingen från min blogg!

Kram F

Christine Lundgren sa...

Hej Kärlek vid 1:a ögonkastet armbandet hjärtan och pärlor Kram Christine

Fröken Tindra sa...

Klart att jag vill tävla! Gillade örhängena med turkoser bäst. Såg ut som små väskor. Länkar från min blogg = två lotter.
Kram!

Lina sa...

Hej! Vad roligt med n tävling så här i vintermörkret. Mitt favorit smycke är armlänk i stål H1017, men det fanns många andra fina också.
Kram Lina

Anonym sa...

likte veldig godt armbåndet i lær:) 1lykkelodd:) mvh.turid.grubben@gmail.com

OlgaA sa...

Jag skulle önska mig den rosa ringen ;) Mycket dekorativ :D

Jag kommer länka (tekniska problem på bloggen) men än så länge en lott ;)

kram

Malin`s Diner sa...

Det här halsbandet var attans så coolt. Det vill jag gärna vinna!

/Malin

Malin`s Diner sa...

Ooops! Kanske ska meddela vilket.
Brunt läderhalsband med fyra ringar med text, av kopparlegering.

;o)

inga sa...

Very nice gift, I hope for the best.
I like: Sött och trendigt armband.
http://inga2010.blogspot.com/

Mia sa...

Jag vill vara med! Mitt favvo smycke är det översta armbandet du visar och klockorna, skulle verkligen behöva en. Kanske kommer jag i tid då.

Länkar med bild hos mig.

Kram

Anne B. sa...

Mitt favoritsmycke är antingen det fyrkantiga armbandet i silver eller armbandet med de tunna silvertrådarna.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med. Blinger har många fina smycken och det som jag tycker är allra finast är ett rött läderarmband med spänne av stål. Grymt snyggt.

Babsan
bopsi@telia.com