torsdag 2 februari 2012

Nu är vinnaren utsedd!

Hej på er!

Har inte riktigt hunnit med att blogga de senaste dagarna..NU är i alla fall vinnaren i min utlottning dragen sent omsider:)Tack till alla er som deltog, jätteroligt att så många ville vara med!

Den som hade turen med sig den här gången var..*trumvirvel*: Katarina med bloggen Sallys Hus! Stort grattis till dig!! Maila mig din adress så kommer vinsten i brevlådan:)



Ikväll var jag och syrran på auktionen i Rävlanda igen. Vi hade det trevligt som vanligt även om inget fick följa med mig hem den här gången.. I helgen ska jag och Peter jobba lite med övre hallen, återkommer med bilder:)

Ha en trevlig fredag allihopa!

Kraam Jenny

30 kommentarer:

Ett ögonblick sa...

Hej Jenny!
Tack för en fin utlottning och ett stort Grattis till den lyckliga vinnaren.
Jag och dottern hade faktiskt tänkt gå på auktionen ikväll men är lite rädd att jag ska köpa på mig mer möbler...har liksom lite att ta hand om först. Tyckte att soffan och stolarna i mod. Äpplet såg fina ut...vet Du om dom blev dyra?
Får snabba mig att klä om mina stolar så jag kan ut och fynda igen;))

Det är kallt ute, hörde att vi väntar snö i helgen och det behövs nog så att kylan lättar.
Önskar Dig en trevlig helg!
kram lisamaja

Anonym sa...

Grattis till vinnnaren och en jättefin vinst! Auktion en torsdagskväll, kan knappast bli bättre! :-) Så kul!

Birgitta sa...

Grattis till vinnaren.
Kram Birgitta

Bromans Bravader sa...

Grattis till vinnaren! Önskar det var jag...
Kram Jannike

Mona Christin sa...

Grattis til vinneren. Flott premie...

MC

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!:)

Sv Visst får du hänga på till vattenpalatset, de är bara så att dessa ljuva "vuxensims- mornar" är på ons & fre, så om man är ledig någon klämdag kanske...:-)

Ha en toppendag!:)

Kraam Izabell

Tina sa...

Grattis till vinnaren!

Trevlig helg o kram

Blommiga Rutan sa...

Grattis till vinnaren! Det var en riktigt fin vinst tycker jag. Den hade man ju gärna vunnit...

Just nu har jag en liten utlottning, så titta gärna in och var med!

Trevlig helg
Kram Anncathrine

Susanne sa...

Tack för den fina tävlingen o grattis till vinnaren ;))
Jaså du hittade inget, det var ovanligt ;))
Ha en bra fredag kära Jenny, vi sitter insnöade med 11 minusgrader ;/
kram susanne

Fånga dagen sa...

Hej goa Jenny!
lyckliga hon, ja vinnaren alltså.
Vad mysigt att göra saker tillsammans väl, ska bli spännande att se hur ditt projekt ser ut.
Jag önskar dig en riktigt skön helg.
Kramar Lena

Vardag och flärd sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren!
Ha en fin helg!
Kram Eva

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Katarina, världens bästa blogg-tjej som vann.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Tack för en super fin utlottning! Grattis till vinnaren med:)

Kram Susanne

Fröken Tindra sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren! Tack Vännen för din fina utlottning!
Hoppas att ni får grejat i hallen nu i helgen då. Och krya på er! Vi skall iväg och kolla garderober på Ikea i kväll. Ledig idag och håller på att flytta kläder från sovrummet bl.a. Skall kika in hos frissan snart tänkte jag. Desperat du vet. ;0)
Stor kraaam!

Anonym sa...

Grattis grattis till den lyckliga vinnaren.
Ha en toppenkväll på auktionen, hoppas du gör många fynd.
AC

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar den lyckliga vinnaren!
Agneta kram

Stina sa...

Nu blev hon glad.:-) Kram Stina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Grattis til din vinnare... Hon kommer bli lika lycklig som jag skulle blivit.. :))
Ha en underbar fredag.
Kram kram
Jessica

Lotta sa...

Grattis till den lyckliga vinnaren.
Aldrig ska jag ha någon tur....muggarna hade passat mig perfekt, har två som gärna vill ha fler kompisar.

Kram och trevlig helg på dig!
Lotta

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnaren av den fina vinsten och tack till dig för att du ordnade =)

Kram Mia

"Hemmet är min vrå" sa...

Grattis till vinnaren. Du kan kolla på min blogg när du får tid. Kram Mimmi

Maria sa...

Tack för en fin utlottning. Och ett stort GRATTIS till vinnaren.
Tittar in och önskar en fin helg också, kram från Maria ♥

Jenny sa...

Grattis till vinnaren!! Jag kanske kommer köpa såna muggar ändå, jag har de andra med blått mönster ;)
Ha en fin helg, kram Jenny

Riitta Sinikka sa...

Kauniit! Onnea!

Vita små hjärtan sa...

Grattis till vinnaren som vann din fina vinst!
Ha en toppenfin helg.
Kram Agnetha

Nyanser av vitt sa...

Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning. Ha en fin lördag
Kram Agneta

Sallys hus sa...

Nämen ååååååå!!!
Vann jag???
ÅÅÅÅ....
Himmel så lycklig jag blir...ååå så roligt...TAAAAAAAAAAAAACK!!!
å vad kaffet kommer smaka gott..;)

Jag maialr dig ikväll...
Nu ska jag iväg.
Ha en fin dag!
Kram Katarina

himlaverket sa...

Grattis till vinnarna,
det låter nästan roligt när man hör någon säga: å ingenting hade jag med mej hem från loppiset idag!!! eller hur, det är om du frågar mej en högst ovanlig tilldragelse och nästan så man blir förvånad själv den gången det händer.
Ha en bra helg, kram ulla

Blommiga Rutan sa...

Hej Jenny!
Så roligt att du blivit följare!

Trevlig lördagskväll

Hälsningar Anncathrine

Albinssonskan sa...

Hur ofta är det auktion i Rävlanda? Hur får man reda på datu/tid etc.?