torsdag 31 juli 2014

Fotovägg♥

Hej på er!

Ett litet livstecken från mig, Hoppas ni har en skön sommar!Här börjar semestern gå mot sitt slut..nästa vecka är det jobb som gäller igen. Förutom några dagar i Strömstad och lite dagsutflykter har jag mest varit hemma och fixat och bara tagit det lugnt, vilket varit välbehövlig i år..

I hallen har jag påbörjat en liten fotovägg nära och kära.Ville ha svartvita foton i mörka ramar (fyndade på IKEA och Clas Ohlson bla..)

 

Både gamla och nya foton..


Tindra fick välja ut en favoritbild på sig själv, det blev den här, när hon är runt 5-6 år.


Fin bild på Tindra och min systerdotterVera, tagen för några år sedan.


Farmor och Farfars förlovningsfoto!


Favoritbild på min pappa, från militärtjänstgöringen i finska Karelen.




Idag har vi hängt upp pärlspont i taket i blivande arbetsrummet..typiskt nog fattades det några få paneler så det blir till att köpa ett paket till..visar er bilder sen när det är klart:)

Ha en fin fredag! Ska försöka hinna kika in till er andra nu till helgen.

Kraam Jenny♥ 

6 kommentarer:

Lena sa...

Så fin fotovägg! Roligt att ha sina nära och kära samlade på ett ställe.
Vi har våran "wall of fame" i trappen.
Ha en fin helg!
Kram Lena

Annas röda stol sa...

Hej Jenny! Hoppas du haft en skön ledighet :) Vi behöver omge oss med minnen och då är det perfekt med fotoväggar och dina så fina! Ha det gott. Kram Anna

Vardag och flärd sa...

Jenny, så fin fotovägg! Det är roligt att ha bilder på de som betyder mycket. Även om man tänker på dem mycket är det fint att samla all kära tillsammans och titta på dem.
Hoppas du fått vila dig också under semestern, ibland är det skönt att inte göra så mycket utan bara samla ny krafter.
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

HWIT BLOGG sa...

Jättefin fotovägg...tror jag också ska göra mig en sån vägg!
Ha en fin augustikväll...
Kram Titti

Unknown sa...

Hej Jenny!
När man bor på ett sådant paradis som ni behöver man inte någon mera semester än att bara få vara :).
Snyggt med fotovägg, har jag planer på oxå men svårt att få tummen ur.
Vi har väldigt sen semester iår så jag har styvt två veckor kvar men ska inte göra annat än vara hemma och njuta antingen i stugan eller hemma....är ju bara tio minuter bort med båten :).
Ha de gott och njut nu av dina sista dagar.
Kram Ing-Britt

Anonym sa...

Ibland behöver man vara hemma och ta det lugnt och bara göra små turer... det är härligt.
Super fin fotovägg...
Kram Birgitta