lördag 9 maj 2015

Team Sisu Sisters!

Hej Hopp!

Löpning är ett stort intresse för mig även om jag inte är på någon elitnivå! (Götborgsvarvet  tex känns väldigt avlägset, jag harvar på mellan 5-10 km på mina rundor..)
Min kära syster och jag är glada amatörer som kör lite lopp då och då som "Team Sisu Sisters" (Finskättade som vi är..;)). För några veckor sedan deltog vi i Lerumsloppet, och idag var det dags för Vårloppet i Nödinge, där min syster bor.




Här har vi gått i mål på 5km i Vårloppet. Min söta systerdotter Vera hejade på oss:)






Idag har vi dessutom bokat flygbiljetter till Finland i sommar, där det är dags för ännu en kusinträff. Ska bli jättekul! :)

Ha en trevlig söndag!

Kram Jenny

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra gjort, ni är jätteduktiga. Och roligt med resan i sommar.
Kramar/AM

Mys och hemtrevnad sa...

Härligt syskonteam med hejarklack...ler...kramis semlan

Vardag och flärd sa...

Bra Jenny! Jag springer inga lopp men jag lunkar på i min takt 7,3 km och det tycker jag är bra.
Kul med resan i sommar också!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva

House and Garden by Bia sa...

Kul att springa med syrran ;)
Förr sprang jag mycket...nu går jag mest, men springer ibland på löparbandet hemma...annars är det mest yoga för mej....ha det gott!
Kram bia

Photo by Maria sa...

Heja er =)
Jag hatar att springa, önskar att jag hade gillat det, enkelt sätt att motionera, bara ta på sig skor och bra kläder och sedan ge sig ut =)

Ha en bra fortsatt vecka..

Kram Mia

HWIT BLOGG sa...

Springa ja, något man borde sätta fart med! Äsch latmasken du vet..
Härliga bilder du bjuder på!
Varm kram,
Titti