söndag 27 september 2015

Tapeter till gästrummet!

Gokväll i stugorna,

Hoppas ni haft en trevlig helg! Igår var vi på Colorama i Stenkullen och beställde tapeter till gästrummet!
Det blir den här "Trellis leaves" från Boråstapeter!
Jag tror den kommer bli jättefin mot det ljust gråvita golvet och sängramen i svart och mässing.

 
 
Nedre bilden lånad från nätet..


 
 
 
 
Nu börjar strax "Bron III" på SVT1, den vill jag inte missa! Hoppas den är lika bra och spännande som de första två säsongerna (lite trist bara att inte Kim Bodnia är med den här gången).

Sen är det ju "supermåne"/"blodmåne" i natt..Ska ni upp o kika på den?! Om inte så har vi ju en ny chans om ca 30 år..:)


Ha en fin kommande vecka!

Kram Jenny

7 kommentarer:

Jenny sa...

Jag funderar allvarligt på att kolla blodröda supermånen! Jag ska oxå följa bron men missar ikväll eftersom grabbarna i huset röstade på Hamilton. Tur att SVT play finns, min vän i nöden liksom. Jättefin tapet, risken finns att era gäster vägrar lämna rummet och kräver både frukost på sängen och kanske lunch och middag med 😉

Älskade pion sa...

Vilken snygg tapet.Ska du verkligen upp inatt? ja,man kanske borde det,det är säkert jättefint att titta på.Kram Ulrika

Anneli sa...

Den tapeten är fin.
Låter som den kommer passa fint ihop med det övriga i gästrummet.

Jag var uppe en sväng inatt och kollade månen, tyckte inte den var speciellt röd faktiskt, men jag hade väl inte tålamod nog att vänta, sängen lockade för mycket.

Bron var riktigt bra igår, kul att serien börjat igen, men jag saknar också Kim.

Hoppas allt är bra med dig,
kramar Anneli

Vardag och flärd sa...

Snygg tapet, behagligt mönster som passar i ett gammalt hus.
Kollade Bron och den är lika bra nu. Men månen struntade jag i, gillar inte fullmåne för jag kan inte sova så jag vill helst inte titta på den, förstår att den påverkar mig så mycket.
Ha en riktigt härlig höstvecka, vännen!
Kramar Eva

House and Garden by Bia sa...

Fin tapet...passar säkert bra hos er...lite lantlig och det är snyggt !!
Såg inte månen, men jag har sett fina bilder från en annan blogg ;))
Ha en fin dag!!
Kramisar bia

Annas röda stol sa...

Hej Jenny!! Snygg tapet och roligt med förändringar :) Ha det gott. Kram Anna

Hanna sa...

Fina tapet!