onsdag 30 mars 2016

Ännu en skolplansch har hittat hit..

Gokväll i stugorna!

Kors i taket, blogginlägg 2 dagar i rad från mig;)

Jag har ropat in ännu en skolplansch på Tradera! Den här gången med kattmotiv, passar väl bra här hos oss, eller hur? :)

Säljaren fanns i Göteborg så jag kunde hämta upp den i närheten av jobbet, perfekt!




Ni som följer mig på Instagram(gatan_10 heter jag där) har ju redan sett den..Det blir att man visar lite samma saker där och på bloggen:)

Ha det gott o tack för att ni kikar in här hos mig!

Kram Jenny♥

6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Fin plansch , och en siames katt på den, hihi...vi har två utekatter och en siames ;))......så den skulle nog passa här också, eller så inte, hihi...
Ha en fin morgondag, nu säger jag god natt ;))
Bia

Vita Falkens Lantliv sa...

Passar dig perfekt 👍 Jag måste in och kolla dig på instagram 😜 kram Susanne

Fröken Tindra sa...

Det var ju en väldigt fin plansch!! Känns som
om det är lite ovanligt motiv.
Kram!

Vardag och flärd sa...

Jenny, jag tror minsann jag känner igen planschen sen jag var barn! Kanske var det i min skola.
Ha en riktigt fin helg, vännen!
Kramar Eva

A House With A View sa...

Ja jag såg planschen på insta - sååå himla charmig!! Och vilket uuuunderbart bord i inlägget nedan, wow vad fin det blev med lite ny färg. Du har det så fint!!

Många kramar aka

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Den är underbar och jag har sett den på Instagram :)
Den skulle passa fint hemma hos mig med :)
Ha en härlig lördag :)
Stor kram
Jessica