söndag 11 januari 2009

Auktionsfynd





Här är några av sakerna jag hittat på auktionerna jag gått på sedan i somras. Den gamla piedestalen funderade jag först på att måla vit men jag tror att jag behåller den som den är. Servisen är en gammal Lidköping och det var faktiskt sambon som ropade in den för ca 200kr:) Den var jättefin att duka med på julmiddagen! Bordet längst ner på bilden (samtliga de sakerna är från en Gårdsauktion utanför Vårgårda) har jag nu målat vitt, det blev jättefint! Kommer snart att lägga in en bild på det:) I veckan var jag och sambon på den första auktionen för säsongen i Rävlanda. Tindra, min bonusdotter, var också med. det var hennes första auktion!. Hon tyckte det var jättespännande och vill gärna gå igen:) Vi köpte bla en gammal fin oljelampa och två stolar i Karl-Johan stil som vi ska klä om i något vackert randigt tyg.

1 kommentar:

Malin sa...

Fantastisk middags service!
Å for en pris!!

klem malin