söndag 28 mars 2010

Ett litet paket..


Hej Kära Vänner!

I veckan hade jag turen att vinna ännu en bloggtävling, den här gången hos Jeanette med bloggen Allt o inget med Jeanette! Tack för det fina paketet goa du, vad glad jag blev! De söta små fåglarna kommer bli jättefina i påskriset:)










Idag var jag, Peter och Tindra på bio inne i Göteborg och såg Alice i Underlandet. Filmen var jättebra och extra kul var det att titta på den i 3D! (ni skulle sett hur cool Tindra var i de där glasögonen man får ha på sig, hihi!)

Efteråt passade vi på att besöka min syster och hennes familj när vi ändå var i stan. Mosters Älsklingar Vera och Agnes var som vanligt hur söta som helst:)


Önskar er alla en riktigt mysig påskvecka! För mig och Peter är det bara 3 dagar att arbeta, sedan väntar 5 dagars ledighet, ska bli såå skönt!


Kraam Jenny♥♥







43 kommentarer:

Malin sa...

hej Jeni-Beni, de där fåglarna kommer Gösta att äta upp tror jag.
Tavlan är klar, jag lägger upp bilden på min blogg så du kan kolla på den, nej förresten jag bloggvilar ju ännu he he. Jag mailar den till dig istället, bye och kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Skrev nyss en kommentar, men det försvann...
Grattis till vinsten och lycka till hos mig, vännen. Saknar er här, men har varit trött och sliten och haft en hel del annat...
Ha en mysig påskvecka. Nu jobbar jag 50 % igen, sen påsklov...
Kram Susanne

millandante sa...

De fåglarna visste var de ville bo...!:)

Härligt med kort vecka!!!
Stor kram

Lilla Vrån sa...

Grattis till den fina vinsten...det är ju hur kul som helst att få paket :)
Vad trevligt med ett bio besök, det brukar inte hända alltför ofta här hemma.
Hoppas din arbetsdagar blir bra och att du får njuta av din påskledighet.
Jag jobbar hela påskhelgen men försöker få lite påsk känsla här hemma till resten av familjen.
I morgon blir det nog lite bakning:)
Kramar/Carina

KIND BY NATURE sa...

Stort tillykke, hvor er de fine:-)

Maya sa...

Jättesöta fåglar!
Jag har också en 3-dagars vecka och det ska bli så skönt att vara ledig. Vi åker till Sollebrunn till systra mi och dit kommer även andra av våra syskon. Det kommer bli en härlig helg..:) Ha en bra dag!

Carin sa...

Men GRATTIS till vinsten!!! Du är en riktig turgumma! :))

Skall bli härligt med lite påskledigt, fast jag jobbar torsdag oxå....

Kram kram Carin

Louise sa...

Grattis till vinsten, det är roligt när man har turen på sin sida då och då! Få se om Gösta lämnar dem ifred?? ha en bra vecka som börjar!

Monica sa...

Vilket flyt du har, kanske du borde lämna in en lottorad? Jättesöta fåglar att ha till påsk.
Ha en trevlig vecka! Kram!

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till vinsten och mysigt med bio!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Vikeskärs hem och vardag sa...

Så söta fåglar :) Passar att ha framme jämt ju..
Ha en bra måndag, kram

Älskade pion sa...

Grattis till din fina vinst.vad mysigt att få gå på bio och mysa med "godingarna". ;)Ha en skön dag vännen. Kram Ulrika

Mot nya äventyr ! sa...

Grattis till vinsten !! Jättesöta fåglar !!
Ha en fin dag ! Helen

Fånga dagen sa...

Men kära Jenny!
Hur bär du dig åt för att lyckas vinna hela tiden så där? Jag fattar noll men har du några tips så varsågod.
Vad fina fåglarna var, har faktiskt inte sett några vita häromkring.
Och du vad kul med 3D- film det skulle jag också vilja se på.
Jag önskar dig en skön dag och vad härligt med en kort arbetsvecka.
Visst var det kul med min håriga son hi hi.

Kram Lena

Jessica sa...

Hej vännen,
Grattis till dina små nya husdjur, fåglarna är så söta!

Vilken fin samling lampor och lyktor!
Då är det ju helt okej att köra Earth Hour :)

Vi gjorde det hela förra veckan. Var helt slut efter skidåkning och fjälluft så vi somnade vid 9-tiden varje kväll...

Tack för infon om muggarna. De blir nog svåra att få tag på. Ska kanske testa Tradera!

Må gott kram
Jessica
Å du, jag har fått besked från Trsptstyrelsen att jag får tillbaka körkortet den 12/4 (det blev 2 månaders straff mao).
Tjoho, då blir det köra av kan jag lova *skratt*.

StrandviksVillan sa...

Grattis din lyckost!!
Dom e ju hur söta som helst fåglarna!
Kan du ha framme året runt, tycker jag :)

Ha en fin dag Jenny!
kram!

Tigris Predikantan sa...

Tyckte filmen var bra, över förväntan men de där pippifåglarna de var fina!
:)

annika sa...

Grattis till söt vinst! Det är alltid kul att få ett sånt fint paket. Jag gillar fjädrarna som sitter på paketet.
Ja nu är det påsk och lite ledighet. Underbart!
Jag har påsklov nu och det känns så lyxigt.
Kram annika

-Hönsmammann- sa...

Underbart söta fåglar för att inte prata om själva paketet, det var lika fint det.

Glad påsk i förskott!

Vikkan sa...

Du verkar vara inne i ett vinna stim för tillfället! Roligt!

Fåglarna var ju hur söta som helst.

Ser ut som om min korta arbetsvecka blir en vabvecka. Typiskt. Nu får det vara bra med sjukor tycker jag. Hoppas våren kommer gå i friskhetens tecken!

Kram Vikkan å busfröna

alegni sa...

så roligt att just du vann fåglarna inne hos jeanette. du kan ju lura hönsbaronen att de är små kycklingar så blir han glad ;)

idag har jag börjat tömma köksskåp. jisses, vilken massa grejs jag har... och en hel del av dem är helt oanvända. tänka sig...

ha en skön påskvecka ni med! kram
ingela

Marie sa...

Grattis, grattis Jenny till din vinst, så söta fåglarna var!

Ha en bra påskvecka!
Kram Marie

Unknown sa...

Grattis! =)

Vilken turgumma du är ;-)

Fåglarna var jättesöta.

Hoppas de tre jobbdagarna går fort och sen att allt saktar ner lite så inte Påsken går så fort.

Här i Gammelbo går allt jag ska göra i slowmotion men tiden i rapidfart....om du förstår. *suck*

Solen har dessutom försvunnit, vet faktiskt inte var den är alls. Har du sett den i på Kråkered?

Du kanske till och med har tagit den och placerat den utanför Kråkered med konstant närvaro. ;-)

Jaja...ha det nu så mysigt du och Peter och Tindra och Gösta och alla andra på Kråkered!

Kraaaaaaaam,
Maria

Maria sa...

Ha en skön påsk!!

Kramar

Vit som snö sa...

Såna gulliga fåglar, vilken tur du har!!!
Passa dom för katten bara;)
Kortvecka även här o vet du vad, sen jobbar jag inte förrän 26 mars! Känns helkonstigt men väldans skönt!
Kram Cilla

Roses & Angels sa...

Tack söta du ja nu finns det några etiketter där i alla fall. Du har stavat helt rätt vännen. Inga fel. ha en fin kväll kram

Ana - vinn mineralögonskuggor sa...

Hejsan! :)

Vill du vinna mineralögonskuggor? I så fall har jag just nu en tävling i min blogg där du har chans att vinna valfria ögonskuggor från E.L.F cosmetics. Tävlingen avslutas 6 april.

Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment

(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren)

Kram

Vintage House sa...

Den filmen vill jag oxå se:)
grattis till vinsten, söta fåglar
kram
sandra

Engelska Villan sa...

Grattis vännen!!
Å, Alice i Underlandet, den skulle jag oxå vilja se. Särskilt i 3D!!
Kram Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Tack snälla för grattningen....Hoppas att allt är bra. Ja gud så skönt att vara lediga ett tag igen hihi....Inte fel här inte. Grattis till din vinst, vad söta dom är../ Kramkram Anne

Unknown sa...

Grattis!! Vilket härligt flyt du har och så otroligt söta fåglar :)
Roligt att höra att filmen var bra, har nämligen tänkt mig att ta med familjen för att kika på den.
Kram Maria

Sara sa...

Hej hej!
Vill oxå se filmen, den verkar vara jättebra =)
Hoppas att ni får en härlig ledighet,själv jobbar jag hela påsken, är ledig imorn sen jobbar jag till nästa tisdag =/ Men men det är ganska roligt ändå,jag har ju roligt jobb så man står ut ;)
Ha en mysig påsk.

Kramar ifrån mig

Sari sa...

Men så söta små fåglar du vunnit!!
Oj, biobesök..... Det var många, många år sedan för min del... Kul att filmen var bra!
Hoppas du får en riktigt fin påskhelg! Skönt med lediga dagar!
Kram Sari

Mia sa...

Hej Jenny
Grattis till den söta vinsten igen du är en riktigt tur gumma.

Hoppas ni får en mysigt påsk
Kram Mia

Lissboden sa...

Hej Jenny och grattis till din vinst!
Så söta små fåglar du vann.
Igår skickade jag ditt paket så jag hoppas att du får det idag.
Ha en skön och kort vecka på jobbet!
Kram/Maria

Cathrin sa...

Godmorgon Jenny!
Så ljuvliga små fåglar!!! Em ville ha turkosa, rosa och knallgula på pippisar när vi var och handlade sist. Jag var benhård, men de där sötisarna hade fått komma hem. Frågan är väl bara vad Gösta tycker om dem? Semlan hade nog gjort processen kort... Jag kan inte ha fjädrar i ris utan har i år testat att arrangera lite i mina älskade glasburkar, med fjädrar och ägg. De får nog stå orörda, även för en kisse på jakt.:)

Härligt med ledigt! Njut!!!
Kram

Huset vid ån sa...

God morron vännen! Ett stort Grattis till vinsten. Vad mysigt det lät med bio, vi har inte sett den ännu med wilma. Önskar dig en skön o trevlig Påskvecka! Kramis Therese

Smultronlycka sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig!
Grattis till vinsten!
Så söta de var pippifåglarna.
Ja de blir fina i påskriset!
Så kul att gå på bio och 3D verkar så häftigt.
Kommer ihåg på 80 talet när tv piraterna gick och man hade pappglasögon så man såg 3D,hihi..
Tekniken har väl gått framåt lite mer nu..
Ha en mysig påskvecka!
Kram Anna

Therese sa...

Hej vännen! Och grattis till din vinst, vi är visst turgummor bägge två, själv har jag vunnit en bedårande hare hos Uttan <3
Och lill Holger tackar för gratulationen, och skickar massor av mini kramar till dig!
Ha nu en fin vecka!
KRAM

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Låter skönt med en 3 dagars vecka och sen 5 dagar ledigt. Själv längtar jag efter långledigt med familjen och lite god påskmat. Må så gott! Kram Sofia

Unknown sa...

Hej och kul att du hittade mig. Ska kika runt hos dig. Söta kycklingarna var, passande att vinna denna veckan.
Ha en skön ledighet.
Kram Anna

Annas skattkammare sa...

Grattis till vinsten- supersöta kycklingar!! =)
Kram /Anna

Norregård sa...

Grattis till vinsten!!!
Härligt med påskledighet;o)

Kram Kram Malin