lördag 28 juli 2012

Sjukstuga..

Hej på er!

Här hemma råder sjukstuga så det blir inte mycket tid vid datorn för mig just nu..Tack till alla er som anmält er till min utlottning, ska kika in till er så fort jag blir bättre!

Idag har det regnat och Gösta har hållt en väldigt låg profil, han har legat på mina trädgårdskuddar (från Bruka Design) på farstukvisten nästan hela dagen. Visst ser han ut att ha det gott?:)

Elvira gick ut för att göra "storebror" sällskap en stund..



Sköt om er! Vi hörs när jag mår bättre igen.

Kraam Jenny

31 kommentarer:

Elna sa...

Katter kan konsten att vila på de bästa platserna *ler*. Du får krya på dig.

Kramen
Elna

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej fina! Vilka härliga bilder ser precis ut som om de "tetas" med varandra! Hoppas du känner dig piggare stor kram från Maja

Annas skattkammare sa...

Krya på dig!! Katter kan verkligen konsten att njuta! :)
Kram Anna

Fröken Tindra sa...

Vad skönt de ser ut att ha det, Gösta och Elvira!
Krya på dig!
Kram!

Anonym sa...

Härliga bilder på de bästa djur som finns :)
Krya på dig!
Kram Caroline

Felix sa...

Mmmm, så gosigt det ser ut! Klart att kuddarna måste testas... ;-)

Krya på dig! Inte kul att vara sjuk på sommaren. Blev själv sjuk lagom till midsommar och är fortfarande inte helt bra från hostan.

Kramar till dig, Gösta och Elvira!

Sommarhälsningar
Elisabet

I mina gömmor sa...

Hoppas att det går över snabbt! Krya på dig! Kram Malin

Snäckskalsdalen. sa...

Så söta dom är katterna, det är nästan på inte sant och så denna balans som dom har, makalöst.

Sjuk, det låter inte roligt, jag hoppas du kryar på dig snart och fort!

Agneta kram

Anonym sa...

Gör som Gösta och Elvira, ta det lugnt... krya på dig.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Så mysigt dom har på så fina kuddar.
Stor kryapådigkram
AC

Villa Björkenäs Backen sa...

En stor krya på kram till dig ! Ta hand dom dig Ta! Halein Sirpa

Susanne sa...

Inte kul att vara sjuk på sommaren...krya på dig vännen ;))
Sååå mysigt Gösta har det där i kuddarna...de är fenomenala på att hitta sköna sovplatser ;))
Ha en skön dag
kram susanne

Rosa i huset i vitt sa...

Mysigt tycker dom...krya på dig

kram Rosa

Jenny sa...

Åh nej, krya på er! Katterna ser ut att ha det gott i alla fall.

Kram,
Jenny

ååååååååå sa...

Vilka snygga kuddar!! :)

Men vad tråkigt.., :( hoppas du blir bättre snart!

Kramar Verra

promenader på landet sa...

Skickar många krya och energi kramar! / vännen Maria

Hemmavid sa...

Hejsan!

Hoppas att du mår bättre♥.

Katter är ju expert på att slappa och ha det gott.

Har inte varit inne och läst bloggar på ett tag, så jag hade missat din utlottning..

Kramen Jenny

Lissboden sa...

Hej Jenny!
Jag hoppas att du snart mår bättre igen och jag önskar dig en fortsatt fin sommar!
Kram/Maria

Sara sa...

Åh din stackare är du sjuk? =(
Åh sötnosarna!! Kommer att sakna mina kissar väldigt mycket... Men ska åka och hälsa på dom så mycket jag kan =)
Imorn börjar jag jobba imorn efter semestern men det ska bli skönt att komma tillbaka igen och komma in i vardagen.
Krya på dig massor nu!
Kramar ifrån lilla mig

Anneli sa...

Hoppas du mår bättre idag.............jobbigt att vara sjuk!
Jag har mailat dig.

Vi hörs,
Kram Anneli

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Äntligen ett livstecken från mig på din underbara blogg. Har haft en skön semester och
gjort massor med härliga saker under dessa veckor.Därför har det varit tyst från mig. Nu är jag inne på min sista vecka och får försöka komma in i rutinerna igen inför jobbet nästa måndag.
Önskar dig en allt gott,krya på dig och njut av de sista dagarna i juli!
Kram Raina

Susanne sa...

Vilka underbara bilder...härliga kuddar...krya på dig min vän..kram ♥

Rapport till Vänfors sa...

Inte bra att du är sjuk...tur du har era fina katter som antagligen buffar och puffar och kurrar och gosar med dig.
Krya på dig
Kram Annika

Therese sa...

Krya på kramar! Själv blev jag just kry så nu hoppas jag kunna njuta av lite sommar... KRAM

Älskade pion sa...

Katter är väll ljuvliga djur,dom kan konsten att slappna av,där har vi mycket att lära.;)))Krya på dig vännen.kram Ulrika

Hanna sa...

mysigt.
ha en bra dag!
Kram
Hanna

Ester sa...

Hej vännen, tråkigt att du är sjuk :( Katten kanske också känner sig dålig? Då är det skönt att vila sig frisk.

Krya på dig! Kram Ester

Marie sa...

Krya på dig Jenny!
Kram Marie

Vit dröm sa...

Hoppas ni känner er kryare snart! Kram på dig

Industri house sa...

Hej jenny!! Hoppas att du snart kryar på dig :) Va fina kuddar du har där, så fina i färgerna :) Kram jessica.

Camia sa...

Vilka underbara bilder på katterna! De verkar verkligen kunna sova var som helst.