lördag 2 maj 2009

Här är vi Tindra o jag!

Hej på er!

Idag tänkte jag faktiskt visa hur bloggerskan på Kråkered ser ut! Blev inspirerad av Sofia med den fina bloggen Signe-1 som visade ett foto av sig själv häromdagen, då ska väl jag oxå våga;)

På bilden är det jag och min söta bonusdotter Tindra som ni ju hört en hel del om här på bloggen innan. Hon är en riktig hejare på att fynda på auktioner trots att hon ännu inte fyllt 8 år!

Nu ska vi strax åka iväg till ett köpcenter och se om vi hittar nya sommarsandaler till Tindra, sedan blir det korvgrillning och tvätt av trädgårdsmöbler (som jag skjutit upp hur länge som helst).

Har inte hunnit fota den nya soffgruppen men ska försöka hinna med det imorgon:)



Ha en riktig skön helg,



Kram Jenny♥

41 kommentarer:

Signe 1 sa...

Åhh Jenny vad glad jag blir! Kul att kunna inspirera och vad fiiina både du och din bonusdotter är! Du ser nästan ut som jag hade föreställt mig, bara lite snyggare, *ler*. Det var ju inte så farligt, eller hur? Stor Kram till både dig och Tindra, Kramis Sofia

Aratorps Lena sa...

Vilka fina tjejer! Ni ser så goa ut ihop! Ha en riktigt bra lördagskväll! Stor kram! /Lena

ansku sa...

Vad fina ni är!!!
Ha en fortsätt trevlig helg!
/kram Ansku

Nylyckan sa...

Hej! Fina ni är! Ni liknar ju till och med varandra fast det är din bonusdotter. Modiga ni är som vågar visa er. Du har ju alltid haft ett litet kort på dig på din blogg. Jag vet inte varför jag har trott att du är brunhårig och med lite längre hår. Ha det så bra. Kram Åsa

Radhusdrömmar sa...

Kul att få ett ansikte bakom bloggen :-)
Jag har också blivit lite modigare och visat mig lite mer....
Ha en fortsatt bra helg!

Kram Johanna

homebylina sa...

Hej Jenny! Vad roligt att få se hur du
ser ut =)känns lite mer personligare då.
Vill du se en glimt av mig är det bara att besöka min blogg... =)Kram kram Lina

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Hej på dej Jenny!
Kul att få se hur du ser ut! Själv har jag ju redan visat mitt nylle några gånger, utan att skämmas! hahaha

Söööta tjejer är ni i alla fall! :-)

Ha en fortsatt trevlig helg!
KRAM
/Helena

Hemmalycka sa...

Hej Jenny
Vad söta ni är tillsammans, kul att få ett ansikte när man bloggar med dig. Ni verkar ha en väldigt fin kontakt du och Tindra.
Nu har jag fått ditt fina paket, Tack vännen!
Kram
Åsa

HWITA DRÖMMAR sa...

Hej Jenny! Åh va söta ni är du och bonusdottern! Nu var det några dagar sen jag besökte dig kul med massa nya inlägg! Roligt med ny soffgrupp, jag är jättesugen på Ektorp jag med...men det får vänta än så länge.. Ha en toppenkväll/ Kram M

Fröken Tindra sa...

Kul att se hur du och Tindra ser ut! Det var ju inga som helst fel på er! ;0) Skämtåsido, ni är jättefina. Själv fortsätter jag att fega och vara helt anonym...
Kram!

Lilla huset på prärien sa...

Hej!! Vad roligt att se dig. Det känns alltid lite mer personligt när man sett bloggerskan ifråga :) Och så söt hon är din lilla bonusdotter också! Hoppas att ni hittade några fina sandaler.

Kram Jenny

STENLYCKA sa...

Å så fina ni är, det måste väl vara underbart att ha en sådan duktig och söt bonusdotter. Hoppades ni hittade några riktigt söta sandaler till Tindra.
Ha en bra söndag!
KRAMAR

Engelska Villan sa...

Hej sötaste du!
Jag ska nog också komma loss och avslöja lite mer om mig själv! Hur farligt kan det va?! Hihi! :)
Det var jätteroligt att få ett ansikte på dig och lilla Tindra! :)

Kram Anna

Hemmalycka sa...

Hej vännen!
Men är det sant? Han har i sådana fall talang.
Kram Kram
Åsa

Guttemamma sa...

Å,så gøy å se deg/dere!!! Så heldig hun er som har deg som ekstramamma...:-)
Håper det ble sandaler og at kvelden blir strålende.
klem fra Anette

Lauras gård sa...

Men vad kul att se hur ni ser ut! Ni är jätte fina! Jag trodde dock att du var mörkare... Jag vet att Tindra inte är din dotter, men jag måste säga att ni är lika... Ni verkar ha en sådan härlig relation. Nu väntar vi bara på kort på Peter, men då får vi nog vänta vad jag förstår... Kram Stina

Tulipa sa...

Jättefin bild!
Två sötnosar!
Det är kul att ha ett ansikte på den som bloggar.

Kram Mariette

Millas hem sa...

Hej!
Fin bild på er! Ni är lika faktiskt!

Kram Camilla

Helenas loggbok sa...

Vad kul att få se er på bild! Så himla fina!
Det tar låååång tid innan jag vågar mig ut med bild på bloggen! Hoppas ni hittade det ni skulle i köpcentrat - och lite till kanske?!
Ha det bra!
Kram
Helena

Hemmet Är Min Borg sa...

hej
vad roligt att få se er, det gör så mycket när man har en bild av något,trevligare på något sätt
ha en fin kväll nu
kram

VITA NYANSER sa...

Vad kul att få se er = )! Alltid kul med ett ansikte till personen. Åh vad kul med ny soffgrupp. Vi har ju oxå Ektorp och den är jätteskön. Vad snyggt ni måste ha fått. Jag ser fram emot bilderna = ). Ha det jättebra! Vilket datum kommer de till er, måste vara om 1 och en halv vecka. SÅ KUL!!!

Ha det bra!
Kram l-l

Nygammalt sa...

Vilken jättefin bild på dig och din bonusdotter.

Hoppas du blev nöjd med din nya soffgrupp, ska bli kul att få se lite bilder sedan.
Kram.

Bygatan sa...

Hej Jenny!

Vilket fint foto på er! Känns som man "känner" dig mer nu när du varit på bild.

Vilket Tine K fynd!! Låter fint med sofforna, kul att få se bilder på möbleringen.

Kram Lena

Stjärnor & Champagne sa...

Haha det verkar som om ni alla " kommer ut ur garderoben" nu, hihi. Jag väntar nog ett tag. Men vad kul att se hur du ser ut och jag tycker att Tindra är lite lik dig fast att hon är din kära bonusdotter. Jag visste ju att du var blond för det syns ju på ditt andra kort, du är en snygging Jenny...

Stor kram Anne

I mitt hjärtehem sa...

Hej Jenny! Nu blir ju jag oxå lite sugen på att ta steget vidare till ett självporträtt .... men fegar nog ett litet tag till :0)
Alltid lika kul att ha kontakt med dig, men idag känns det faktiskt ännu roligare när jag har en bild framför mig.
kram åsa

Therese sa...

Vad roligt att få se vem man skriver med här på bloggen =)

Ha det bra

Vit som snö sa...

Vad fina ni är båda två! Jag tycker det är jättekul att få ett ansikte på den man "pratar" med! Härligt med små loppisfantaster, mina tjejer är 8 och 9 år och ääälskar att hänga med på loppis. Blivande bloggare kanske?!
Ha det så bra!
Kram Cilla

Therese sa...

Hej igen
Råsponten har jag betsat själv så det kan vara därför du inte sett det förut ;0)

Smultronlycka sa...

Hej Jenny!
Ni är jätte söta :)
Vad kul att se dig!!
Ha en härlig söndag och tack för alla dina fina kommentarer hos mig!!
Du verkar vara en så trevlig och fin person!
Kram kram

♥ Fyra årstider sa...

Men vad kul att även få se dig..det är så kul att få ett ansikte.
Kram Lotta

Helena sa...

Kul att få ett ansikte! Ska bli spännande att se den nya soffan! Kram Helena

Ingrid sa...

Så fina ni är på bilderna :0)

Spännande att få se bilderna på soffan.

~Livet i byn

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina ni är på fotot. Alltid kul och se Bloggerskan, jag har bara det lilla frimärket..
Kram till dig
AnnaMaria

rosenskära sa...

Tack Jenny! Nu är pusslet färdiglagt! Vad fina ni är!

Nu ska jag klä på mig och ge mig iväg på loppisrunda!

Lena

Bella sa...

Vad fina är och vilken mysig och inspirerande blogg du har. Alltid kul att upptäcka nya :)Kommer och komma tillbaka...

Ha en bra dag!

Villa Carl Larsson sa...

Vad fina ni är och vad roligt att få en bild på den fina bloggerskan :)

Ha det fint. Kram Josefin

Stina sa...

Jättesöta båda två! Trevligt att få en bild av dig:)
Ha en härlig dag!

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej Jenny!
Vad fina ni är både du och Tindra. Jag håller med om att ni skulle kunna vara mor och dotter.
Jag får se om jag vågar lägga in en bild på mig och dottern kanske...
Ha en fin söndag!
Kram Susanne

♥Mitt Lilla Krypin♥ sa...

Hej!
Vad roligt att äntligen få ett ansikte till bloggen! Så fina ni är. Ha en trevlig dag.
Kram Carolina

VITA NYANSER sa...

13 maj, då hade jag ju helt rätt för mig. Vad kul. Jag höll på att fixa in i det sista. De stylar inte om så mycket, kan sätta till någon sak och flytta lite så att det får plats mycket på bilden. De gör så att det känns sig själv.

Ha en skön söndag!
Kram l-l

Anonym sa...

Hej vad söta ni blev på kortet:)
Kram från faster Mirella