fredag 27 augusti 2010

Fin vinst och "sleeping beauty"!

Hello!

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer om Tindras rum, jättekul att så många av er tar er tid att skriva några rader! (speciellt som jag själv ligger hopplöst efter med att besöka er andra..ska ta igen det i helgen, promise!)

Jag har lyckats vinna ännu en bloggtävling, (tänk om man hade samma flyt på Triss och Lotto?;)) den här gången hos Maria/Lissboden! Häromdagen damp vinsten ner i brevlådan - den här fina tidskriftsamlaren från Krasilnikoff!

Maria hade även skickat med en påse väldoftande lavendel, tack gulliga du!

Passade på att lägga i senaste numret av Drömhem & Trädgård:)





Avslutar med två bilder på vår "Sleeping beauty" Gösta! Kolla vilken stil han har när han ligger i soffan o sover om kvällarna! (Jag gillar speciellt hur "elegant" han böjer på svansen, hihi!)




Ha en trevlig helg!


Kraam Jenny♥♥



36 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

G
R
A
T
T
I
S

Håkan :)

Villa Vinkelhaken sa...

Hej Jenny!
Grattis till vinsten! Superfin!
Lavendel doftar ju underbart.
Härlig stil Gösta har!! Gillar svansen :)

Trevlig helg!
Kram Jenny

Malin sa...

tidningslådan passar ju skitbra in hos dig (du har väl kvar din memo-tavla?) lite samma stil på dem. Gösta verkar ha funnit meningen med ett kattliv = sova och fått harmoni i sitt liv. Tror att våra sover 90% av dygnet. Ha det gott i helgen med din strandraggare (om jag hittar en bild på frillan så ska jag maila den till dig, promise)kram malin

Bibban sa...

Grattis lyckliga du
kram Bibban

Fröken Tindra sa...

Grattis, vad kul att du vunnit igen! Fin vinst var det ju. =0)
Gösta ser ju för skön ut i soffan! Det är livet det.
Ha en skön helg!
Kramisar!

Signe 1 sa...

men vad 17 vilken turgumma du är, hur bär du dig åt??;)) vad söt Gösta är, en riktig liten godbit!:-) ha en skön fredagskväll! Kraam Sofia

Jessica sa...

Hej å grattis lilla turgumma!
Jättefin vinst! Ligger också efter i bloggvärlden så jag har missat varenda tävling..,
Vilken goding han är Gösta! Snacka om att njuta av tillvaron :)
Ha en mysig helg!
Kram Jessica

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis!!! Kul att vinna och få fina priser :) Ja dessa djur *S* dom är bra charmiga. Svansföringen var nästan för elegant i sovande stund;)

Kram Susanne

Annas Lycka sa...

Grattis till turgumman.

Hoppas att du mår bra och att du har en fin helg framför dig. Tindras rum var underbart fint, alldels lagom. Gillar!!

Kram min vän! Anna

Färjtorp sa...

Hej på dej!
Vilken trevlig vinst! Så kul, grattis!
Du har nåt hos mig...

Kramar Johanna

Susanne sa...

Jag såg att du vunnit..roligt när någon man "känner" vinner Grattis..Kram
Susanne

STENLYCKA sa...

Grattis till den fina vinsten! Gösta han är ju helt underbar.
Kram och ha en bra helg!
Raina

HannasHörna sa...

Grattis! Vilken fin korg!

Ha en bra helg/Hanna

Sara sa...

Hej hej!
Grattis till vinsten, ja du har ofta tur i tävlingarna ;)
Söta lilla Gösta *hihi*
jag tog ett ganska roligt kort på Milo när han låg och vilade härom dagen, har lagt upp det på bloggen.
Hoppas att du får en mysig helg!
Kramar ifrån mig

Lilla gårdshuset sa...

Men vilken turgumma du är! Hör gör man;)???

Haha vilken härlig stil på katten.

Kramis/Heléne

mammaxtre sa...

Vad härligt att faktiskt vinna.

Trevlig helg!

Felix sa...

Grattis till den fina vinsten! Vilken tur du har! Vi andra har ju inte en chans när du är med... ;-)

Vilken skön stil han har, Gösta... Ser verkligen cool ut! Och så fint Tindra har i sitt rum!

Trevlig helg!
Elisabet

Nyanser av vitt sa...

Grattis till den fina vinsten vännen. Ja han är allt en riktig livsnjutare den käre Gösta. Ha en mysig helg.
Kram Agneta

(eddas) sa...

Grattis:) er jo så gøy og vinne og pakkke i posten:)
kos deg og ha en hyggelig weekend..
eddaKlemmer

Country Hill sa...

Grattia till den fina vinsten!
Söt han är Gösta ett riktigt charmtroll!
Ha en fin helg!
Kram Lena

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin vinst!!
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhhh du denna gulliga söta Gösta..himmel så bra att han fick flytta till er, han mår så gott och njuter...det syns på svansen..fniss...
Vår katt Maja borrar ner sig i mina kuddar o plädar, knappt så att man ser henne..
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis! Vilken fin och användbar vinst du fått. Perfekt till dom nyaste tidningarna man vill ha framme.
Gösta är för go, ingen kan konsten och slappa så bra som en katt.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Hej snäckan!
Grattis till vinsten! Jag är jätteavis!
Tindras rum var supersött, jag önskar ibland att jag hade en flicka med, så jag kunde få inreda tjejigt och prinsessigt, men här blir det bara bilar och Blixten McQueen för hela slanten...

Hoppas det är bra med er! Nu måste jag förbereda min onda hals för grillparty senare i eftermiddag, vet inte hur det ska gå till men men...

Stora kramar och ta hand om er!

Mot nya äventyr ! sa...

Grattis till den jättefina vinsten !!
Ha en underbar dag ! Kram , Helen

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Hejsan Jenny!:)
Grattis till den fina vinsten:)Haha vilken charmör Gösta är! Verkligen en sköön kisse!:)

Ha en riktigt bra och trevlig helg!

Kraaam Izabell

Tulipa sa...

Hej Jenny!

Ja vilken stil..*ler*..den där knorren på svansen måste vara en specialare *hihi*!

Grattis till vinsten, jättefin!
Önskar dig en härlig helg!

Kraam Mariette

Lissboden sa...

Hej Jenny!
Det är fler som ligger efter med besök. Jag vet inte var tiden tar vägen nu när jobbet satt igång. Vårt internet har dessutom krånglat ett par dagar så tiden framför datorn har legat nere och det kan var rätt skönt ibland.
Vad fint det blev i Tindras rum och gardinen passade bra ser jag. Jag tycker att du gjorde alldeles rätt i att inte måla skrivbordet. Vi har också ett brunt kvar och det är jag glad för.
Kul också att du gillade tidskriftsamlaren. De brukar alltid komma till användning.
Må så gott och ha en fortsatt fin helg!
Kramar från Maria

Margot sa...

Grattis till den jättefina vinsten!
Gösta ser verkligen härlig ut!
Ha en trevlig helg!
Kram Margot

promenader på landet sa...

Grattis Jenny till din fina vinst! Må så gott kram Maria

villasukka sa...

Lokoisia kissanpäiviä kuvassa.
Syksy on saapunut ja ilmat viilentyneet, ei tietokaan enää helteistä.
Leppoisaa lauantaita sinulle Jenny.

Skogslyckan sa...

Grattis till den fina vinsten...ha en skön söndag!
Kram Pia

Mia sa...

Grattis till den fina vinsten lilla tur gumma.
Du behöver inte känna dig stressad över att du inte skriver hos andra vi är nog fler som känner så, tex jag då jag haft fullt upp med galleriet.
Så söt filt ni har i soffan där söta lilla Gösta ligger och vilar.

Ni får ha en fortsatt trevlig helg.
kram Mia

Anonym sa...

Kul för Dig, och nu skall jag fresta med ytterligare en tävling.... min hösttävling!

Du goaste tjejen där, Din blogg är verkligen en liten sinnlig resa och jag har sagt det förut och säger det igen, den är helt enkelt DEJLIG! Gillar Ditt utbud, Din smak och Din förmåga att ge kärleksfulla kommentarer.

LAV

Agneta

himlaverket sa...

Hoppsan....bara så där halkar man in i en blogg och blir hur inspirerad som helst....
Lägger mej som följare....

alegni sa...

åh, gösta är adorable!! fin vinst du fick en sån skulle man inte tacka nej till!
kram
ingela